Side 2 af 2

: 18 apr 2010, 21:14
af Mark
mh skrev:Ser ud som om den har været sat omvendt i... hvis man ser på den cirkulære slidtage der er på den yderste halvdel af alle fjedrene...


ja det ser Helt forkert ud, ellers passer navet ikke til svinghjul/trykfoden

: 18 apr 2010, 21:14
af klyfax
Vil også mene det var mærker fra selve fjederen...

..

: 18 apr 2010, 21:33
af BANDIT
Monteringen og pasformen er der ikke noget galt med.

Den manglende fjeder sad fast mellem navet og svinghjulet. Og det er selvfølgelig den der har lavet det nummer.

Men har fået besked tilbage fra clutchmasters og det er åbenbart ikke den første de har set. Der har åbenbart været noget ligende med nogle hondaer og mustanger.

Men der skulle gerne være en ny koblingsplade på vej :)

: 05 maj 2010, 14:28
af TB206HDI
stammer koblingen fra CG Motorsport? (solgt via den butik du nævner?)

: 05 maj 2010, 21:53
af BANDIT
TB206HDI skrev:stammer koblingen fra CG Motorsport? (solgt via den butik du nævner?)


Nej den stammer fra Central Florida Motorsport, og navnet på koblingen er Clutchmasters fx400 :reading:



Update .: Ny koblingsplade monteret og det spiller bare :D

: 07 maj 2010, 11:09
af TB206HDI
BANDIT skrev:
TB206HDI skrev:stammer koblingen fra CG Motorsport? (solgt via den butik du nævner?)


Nej den stammer fra Central Florida Motorsport, og navnet på koblingen er Clutchmasters fx400 :reading:



Update .: Ny koblingsplade monteret og det spiller bare :D


og GC har flere gange nittet centeret omvendt på friktionspladen - hvilket betød samme fejl som du har haft der..