Side 2 af 4

: 26 sep 2010, 10:45
af Vax
m power skrev:
m power skrev:hvis vejret er til det så kommer jeg også til fyn, men pt ser det sku ikke godt ud på dmi :(


vejret var jo kanon, så det blev jo til en super fin dag hos otto :D


Jeps kæmpe godt, tak for en god dag :D

: 26 sep 2010, 12:47
af Jack
Ja var satme en fin dag. Havde hentet 30nm og 12hk på og korte 2 meter!?! af mine trykrør. Så var sgu fint.
Og rigtig fint med flere skærme i år, burde bare en 32 tommer op næste år:-)

: 26 sep 2010, 16:12
af massen1981
Super træf igår hos Otto, Caminoen havde 230hk så det kan man ikke klage over...

: 26 sep 2010, 16:39
af Mads B (dk)
jeg havde 84hk mere end sidste år.... og det med en extren wastegate som var raslet løs :-)

: 26 sep 2010, 19:58
af m power
Mads B (dk) skrev:jeg havde 84hk mere end sidste år.... og det med en extren wastegate som var raslet løs :-)


hvad blev den rullet til ? og ved hvor meget tryk :D

: 26 sep 2010, 20:16
af Lars PH
vi stod lige ved siden af da din bil blev rullet nogle af de folk der stop op af hegnet flyttede sige lige 15 cm da din bil lige pludselig tog ved. Det så helt sjovt ud

: 26 sep 2010, 22:28
af m power
ja man fik jo også lige set en gal rød ford eskort explodere på en helt ny måde , de vitale dele i motoren fløj om benene på os :(

: 26 sep 2010, 23:14
af Jack
Var det anti-lag eller hvad, der blev blæst i hovedet på os lige inden den døde? For fuck den sagde svin! Var lige så jeg følte mit tøj blafrede!

: 27 sep 2010, 05:07
af Mads B (dk)
m power skrev:
Mads B (dk) skrev:jeg havde 84hk mere end sidste år.... og det med en extren wastegate som var raslet løs :-)


hvad blev den rullet til ? og ved hvor meget tryk :D


374 og 422nm..... men eftersom Wastegaten var ved at falde af ved jeg ikke hvad tryk :( og jeg havde glemt at sætte boostcontrolleren til at logge trykket, som jeg ellers har gjort de andre år

: 27 sep 2010, 14:34
af Witz
ja det var en dejlig dag med overflod af pandekager.

Et eller andet sted der nød jeg at lytte til folks surmuleri med at feltet målte forkert og da de havde papir på en helt anden given effekt hos det firma der har tunet bilen.

I det her tillfælde var en VW 2,0TFSI motor der hos otto havde 266hk men den var rullet tidligere til 288hk.

For min egen skyld, der kunne jeg konstatere at efter udskiftning af en trykslange at systemet igen er tæt.

Jeg måtte desværre kører før tid, så jeg så ikke den omtalte bil sætte livet på spil for de folk de stod tæt på.