: 09 jan 2011, 15:11
Jeg ved ikke hvad dit trick er, men det du gør, det er du god til.
Lejesølerne er kæmpe store i den motor ifht den ydelse du har. Det lyder som ganske og aldeles usandsynligt at det er pga service niveauet på lejerne. Som sagt tidligere: Jeg kender til flere motorer der er havareret FORDI de er bleet renoveret, end jeg kender til motorer der har havareret de originale urørte lejer.
Det er mig lidt af en gåde hvorfor du ligger og kører 6000rpm på den motor. Med std knasten så er den holdt op med at trække for 1000rpm siden. Men det ændrer ikke på at den skal kunne holde til det, omend det virker ret så omsonst at gøre. Det er min påstand at du var bedre tjent med at skift liidt før, hvis det er hurtigt ud af hullet vi snakker om.
Prøv at læs det sidste nummer af Bilsport. Der er en artikkel om en der startede med en motor magen til den du har brændt nogle stykker af, men med 3x så meget motoreffekt som +200.
En af mine "næsten naboer" holdte grisefest omkring en gammel patruljebil der havde kørt folkerace i 3 sæsoner. 240 naturligvist. Målet var at alle gæster tog 10l bensin med, og så plagede de den bil på en stubmark i +10timer, og endte med at stoppe på elektrisk defekt efter de havde krydset en grusvej, incl grøften med 60.
Lejesølerne er kæmpe store i den motor ifht den ydelse du har. Det lyder som ganske og aldeles usandsynligt at det er pga service niveauet på lejerne. Som sagt tidligere: Jeg kender til flere motorer der er havareret FORDI de er bleet renoveret, end jeg kender til motorer der har havareret de originale urørte lejer.
Det er mig lidt af en gåde hvorfor du ligger og kører 6000rpm på den motor. Med std knasten så er den holdt op med at trække for 1000rpm siden. Men det ændrer ikke på at den skal kunne holde til det, omend det virker ret så omsonst at gøre. Det er min påstand at du var bedre tjent med at skift liidt før, hvis det er hurtigt ud af hullet vi snakker om.
Prøv at læs det sidste nummer af Bilsport. Der er en artikkel om en der startede med en motor magen til den du har brændt nogle stykker af, men med 3x så meget motoreffekt som +200.
En af mine "næsten naboer" holdte grisefest omkring en gammel patruljebil der havde kørt folkerace i 3 sæsoner. 240 naturligvist. Målet var at alle gæster tog 10l bensin med, og så plagede de den bil på en stubmark i +10timer, og endte med at stoppe på elektrisk defekt efter de havde krydset en grusvej, incl grøften med 60.