: 28 okt 2011, 06:04
Hm... anden Martin såmartin306xsi skrev:Brian> Det tror jeg ikke har været mig. Hvornår skulle det ha været?
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://www.powerforum.dk/
Hm... anden Martin såmartin306xsi skrev:Brian> Det tror jeg ikke har været mig. Hvornår skulle det ha været?
Meget gerne! I første omgang bliver det med std, knasthjul - er den helt skæv må jeg se på et justerbart.Wildert skrev: Ellers kan vi jo - når du er klar med den kværn - lige tage en hurtig session med måleur og gradskive.
Jeg har købt en TU5J4 toppakning, den er tyndere end en TU5J2 pakning. Jeg regner dog med lige at løbe toppen efter med en flapskive eller 50 og få den rettet af. Om jeg skal bekoste nye vinkler på sæderne må tiden vise, men jeg tror det ikkeWildert skrev: Hvis du planer top (hvilket jeg da ville overveje hvis du skal blive lidt hidsig med det alligevel), så vil det være en god ide at få knasten timet anyway. Så kan man jo lige time en original hvis du synes det er vigtigt/sjovt.
Det er primært for at give plads til sliberen, ikke så meget for flowets skyld. Jeg kan ikke komme til at gøre dem dråbeformede i porten.HenrikGM skrev:Ventilstyrsafkortning:
HINT:
Ventilstyr har jeg næsten aldrigt set gøre en forskel i flowbænken(afkortning eller ej)
Men hvis du laver styret dråbeformet(vingefacon), så kan du få styret til at assistere med at få luften rundt....(vingen skal vende rigtigt!)
De fleste fjerner styret for at komme til at gnaske materiale ud. Ikke for flowets skyld. Ikke sikkert det er bevist, men det er ofte resultatet!