Excess skrev:Slavteren skrev:har ikke de vilde gode erfaringer med ebc greenstuff.. eller expensive brake crap som det nogle steder blir kaldt![]()
til gengæld er jeg helt elektrisk med de hawk hp klodser jeg har nu.. sviner noget mere, men det mener jeg er en ringe pris for bedre bremsekraft og MEGET bedre holdbarhed.. de er slidt ca 50% ned på 1 1/2 klubrallysæson, min klubkamerat med samme bremser der kører væsentlig langsommere og kun rally er på sit 3. sæt på samme tid. og min har kørt omkring 25tkm hverdagskørsel oven icool input,i ordet expensive brake crap lyder det som om at hawk er billigere og bedre end EBC.. Umidelbart er de dyrere? ikke fordi det er et issue. Din konklusionen er vel egentlig at EBC har et godt brand men at der er klodser som er langt bedre på markedet?
Hvor handler du disse klodser?
Mvh Jon
jeg handler meget i usa hvor den slags koster næsten ingen ting, så kan ikke sige noget om priserne herhjemme kontra greenstuff, dengang jeg købte dem kunne jeg slet ikke finde nogle steder i europa der havde dem, men kan se at de lige så stille dukker op.. (de lå længe på lager inden de blev monteret
Ingen tvivl om at greenstuff har et rigtig godt brand, og mon ikke de 99% der køber dem og smider på deres hverdagsbil er mægtigt meget tilfredse, men motorsport kræver bare lige den der ekstra lille indsats...
og bevares, min kamerat køber dem da igen og igen til trodes for at de tydeligvis ikke magter opgaven
Om de måske bedre kan klare opgaven på andre biler tør jeg ikke udtale mig om, det er derfor jeg holder mig til at sammenligne 2 rimeligt ens biler inden for samme sport.. generelt er klubrally hårdt for materiellet, med meget lidt køletid imellem brug..