Side 2 af 11
: 08 apr 2012, 19:30
af MortenS
vi kørte med GT35 størrelses turbo og twinscroll, fuldt ladetryk 1.35bar ved 3200 omdr

det var også hårdt for alting, men det rykkede sku vildt nok

motor
: 08 apr 2012, 19:56
af Thomas h p
mener nu der er nogle årgange mellem 1986 og frem til 1991 at noget skrammel, mener nogle siger omkring 250hk. men mon ikke Henrik GM kan bekræfte det?
: 08 apr 2012, 20:14
af Jakobsen
Imponerende low budget racer
Men det ville da være sjovt at høre hvilke dele der er brugt, og hvordan det ser ud

: 08 apr 2012, 20:20
af K-FINN
Der er kun skiftet turbomanifold/turbo og knast. Ic og indsugning er standard. Tænding er som sagt det orginale der kører med orginale ecu, kun dyser der er klippet fra, som styres af en minisquirt.
: 08 apr 2012, 22:58
af MortenS
så i kan ikk styre tændingen manuelt?
: 08 apr 2012, 23:01
af K-FINN
Nej. Det gør den orginale boks ganske fint
: 08 apr 2012, 23:06
af MortenS
hvilket rullefelt er målingerne foretaget, og hvordan kører den på vejen??
: 08 apr 2012, 23:10
af MortenS
hva gearkasse og kobling kører i med?
: 08 apr 2012, 23:11
af K-FINN
Haha. Med andte ord, du tror ikke på det.
: 08 apr 2012, 23:15
af MortenS
prove me wrong finn
