Side 2 af 2
: 23 okt 2003, 21:12
af Transitfar
Uden at jeg har nogen-som-helst viden om, hvor Lasse har sagerne fra, så kunne sådan noget som dette her netop typisk komme fra en xr4i 4x4
Stort set alt fra en Sierra kan skrues i en hvilkensomhelst anden sierra.
Hvordan går det med din egen xr4i???
: 23 okt 2003, 21:30
af mh
Transitfar skrev:Hvordan går det med din egen xr4i???
den er stadigt ikke blevet lavet færdig jeg gider ikk vente mere hvis den ikk er færdig MEGET snart så køber jeg en RS TURBO (motor'en er samlet skal kun lægges i men han har lige så lidt tid som jeg har tålmodighed snart)
: 24 okt 2003, 17:58
af Transitfar
Ærgerligt, at din nye maskine ikke er bygget færdig endnu, det lød ellers som et spændende projekt.
Desværre kan jeg ikke lige huske tråden, men var det ikke bl.a. noget med chevrolet-stempler???
Jeg kunne godt lide at vide, hvordan man finder på, hvilke dele der skal bruges til sådan en omgang

: 24 okt 2003, 19:36
af mh
Transitfar skrev:Ærgerligt, at din nye maskine ikke er bygget færdig endnu, det lød ellers som et spændende projekt.
Desværre kan jeg ikke lige huske tråden, men var det ikke bl.a. noget med chevrolet-stempler???
Jeg kunne godt lide at vide, hvordan man finder på, hvilke dele der skal bruges til sådan en omgang

jubiii motoren er ved at blive lagt i
ja jeg gad også godt og vide hvor de finder deres oplysninger det er jo nok ikke fordi de begynder at terpe den ene motor bog igennem efter den anden
men når jeg finder ud af hvad der er brugt så kan du jo får et brev hvis du bliver spurgt en dag

nøj nu glæder jeg mig helt vildt igen havde ellers næsten opgivet og skulle til at sige at jeg sprang fra så nu går der kun et par dage så har far her sin nye wun i hus

: 24 okt 2003, 19:58
af Transitfar
Mange tillykke herfra med, at der er kommet skred i projektet igen
Jeg (og sikkert mange andre) glæder mig (os) til at høre nærmere, når der sker mere.
PS.: Spørg dem også lige, hvordan man finder en plejlstang til et projekt..

: 24 okt 2003, 20:03
af mh
Transitfar skrev:PS.: Spørg dem også lige, hvordan man finder en plejlstang til et projekt..

det er den originale plejlstang der er brugt (også næsten det eneste)
: 24 okt 2003, 20:12
af Transitfar
Hmmmm... Genialt ved nærmere eftertanke

: 24 okt 2003, 20:15
af mh
Transitfar skrev:Hmmmm... Genialt ved nærmere eftertanke

ja hvis det virker og holder så er den okay

: 25 okt 2003, 01:17
af Transitfar
Et eller andet kompromis er vi almindelige dødelige jo altid nødt til at indgå, og i det kompromis indgår "prisen for grisen" desværre nok som den største faktor
Derfor fornuften i at bruge den originale plejlstang....
Dem, som bygger din nye maskine, deltager de i nogle diskussioner her på nettet?, eller er de kun at træffe "på værkstedet"???
Jeg er faktisk blevet nysgerrig på at spørge dem om et par ting

: 26 okt 2003, 20:54
af mh
Transitfar skrev:Jeg er faktisk blevet nysgerrig på at spørge dem om et par ting

Har fundet ud af at alt det med stempler osv. det er bo westspeed der har stået for det. og ham her som bygger den op igen har et tæske travlt tunings firma i ølstykke som hedder autotech/raven racing V. kurt ravn......