Jeg troede ikke der var lavet venstrestyrede Skyliner...
Har bilen været indreg. i DE, skal den godkendes herhjemme også...
Skyline
Redaktør: Moderatorer
-
mazdarati
- Medlem
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
bilen kan ikke nødvendigvis indregistreres i DK fordi den kan det i DE. Tag f.eks. historien om supraerne som forurener for meget. det fandt man først ud af efter man havde importeret 5-10 stykker - først derefter satte man en stopper for importen. Jeg tror desværre at skylinen også forurener for meget. Spørgsmålet kunne også være om de er crash testet til at kunne godkendes i DK...?
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Kontakt:
Det er lige præcis de 2 ting, der gør det mega besværligt at sætte en skyline på danske medaljer.
Den forurener for meget, da bilen kører på oktan 100.
DK vil ikke godkende en crashtest fra et andet EU land, aner ikke hvorfor, men det var de ord jeg fik stukket i ansigtet en gang.
Ud over det, er der lidt små modifikationer der skal ordnes på vognen, før den kan gå igennem et dansk syn.
Jeg prøver lige at få lokket ejeren af en skyline her ind i dette forum, så han måske kan give os alle en ordentlig forklaring.
Den forurener for meget, da bilen kører på oktan 100.
DK vil ikke godkende en crashtest fra et andet EU land, aner ikke hvorfor, men det var de ord jeg fik stukket i ansigtet en gang.
Ud over det, er der lidt små modifikationer der skal ordnes på vognen, før den kan gå igennem et dansk syn.
Jeg prøver lige at få lokket ejeren af en skyline her ind i dette forum, så han måske kan give os alle en ordentlig forklaring.
En gang turbo, altid turbo !
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt: