100HK Nos Kit Sælges

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
SpEEEdY
Nyt Medlem
Geografisk sted: Vest Sjælland
Kontakt:

#11 Indlæg af SpEEEdY »

kadettcqp nej det ville passe rigtig godt til sådan en fætter
kender en der køre med 165HK og 80hk det rykker vildt laaangt sjovere end turbo - NOS kan "skjules" det kan turbo jo ikke helt så let da den fløjter :o) Hvem har det så sjovest i lyskrydset?
Henrik.

nos

#12 Indlæg af Henrik. »

Det ser kanon ud, lidt ærgeligt at det ikke er med kobber rør ud til dysserne og den blå Nos flaske, for så må jeg ikke bruge det lovligt i min klasse. Men det kan vel modificeres!
Jeg skal til sjælland om ca. 1,5 uge så må vi lige finde ud af noget der.
Du skrev at du evt. var intreseret i nogle motorstumper/tuning hvad mangler du/hvad skal du have lavet?

Mvh Henrik
Henrik.

nos

#13 Indlæg af Henrik. »

Har du alle de andre jets til systemet også?

mvh Henrik
Ole Erik

#14 Indlæg af Ole Erik »

Ville det være dumt at smide det på en xr3i med 135-140hk og som samtidig her smedet stempler??
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#15 Indlæg af Ole.. »

Dumt???? neeej.. ikke hvis du behærsker dig med det, altså kun bruger det 1-6sek ad gangen.. kender en der køre med næsten samme sæt, han har ikke haft nogen problemer endnu, og han har kørt med det ca 6md og har brugt 4stk 12pund flasker.. men han bruger det osse kun i få sekunder.. hans bil er en astra 1.6 (75hk) fra 94´ med ca250.000kilometer på tælleren.. og motoren spinder stadig fint!

men men,, kender dog osse en der kørte med det i en uges tid, han brugte ikke engang en halv flaske, så røg stempelringene den havde kørt under 100.000km det var også en astra dog en 1.4.. ny motor(brugt) 4500,- + en søndag at smide den i...
så det var en dyr fornøjelse, men så kunne jeg jo købe sættet billigt :D

smedetstempler.. det er kun en fordel!!!

GO FOR IT!!!!!!!
Gæst

#16 Indlæg af Gæst »

Sættet er SOLGT !!! (for længe siden)
Besvar