man tager udgangen fra turboen og føder op i kompressoren og derfra gennem intercooleren og så åbner men for spjældet og sluserne og derudaf det går...
4agze med turbo og kompressor!
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
til vedkommende der spungte på hvordan det virker med BÅDE turbo og kompressor... kender kun til en der har det, men her er den forklaring han gav mig.
man tager udgangen fra turboen og føder op i kompressoren og derfra gennem intercooleren og så åbner men for spjældet og sluserne og derudaf det går...
man tager udgangen fra turboen og føder op i kompressoren og derfra gennem intercooleren og så åbner men for spjældet og sluserne og derudaf det går...
Brap brap brap...


- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Vi må fandme lige prøve et ræs Anders så jeg kan sætte den Uno på plads
Kan du huske havd din bedste udgangs tid lå på, for jeg har på fornemmelsen at den lille Uno skyder fra start men mister lidt deroppe i enden? Min bedste var vist 125kmt og 9.5sek, men med et sæt dæk der virker burde det kunne gøres bedre 
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
Møller
- Medlem
- Indlæg: 103
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Nej men den er sku også svær at styre i starten. Enten 175hk el 215-220hk. Det er mange heste der kommer MED det samme. Har efter Holeby bygget kontakt på første gearet så det er slået fra. Syntes det virker bedre men det synes jeg hver gang jeg selv har lavet noget
Når der så kommer nogle ruller der har over en 1mm slidbane på kan det hjælper lidt.
Der var heller ikke meget forskel på tiderne for forhjulstrækkerne. Min kammi der kørte Civic VTI kørte 9.84 på 100% standard motor og ham kan jeg køre fra uden NOS, så det er ikke det vilde man vinder med mange hk på 201m. Baghjulstræk længe leve
Der var heller ikke meget forskel på tiderne for forhjulstrækkerne. Min kammi der kørte Civic VTI kørte 9.84 på 100% standard motor og ham kan jeg køre fra uden NOS, så det er ikke det vilde man vinder med mange hk på 201m. Baghjulstræk længe leve
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
Staalanden
Det var min kammi´s den røde der var i Holeby. Beste tid 9,108
I kan se den her.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4722
I kan se den her.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4722
-
Staalanden