Side 2 af 2

: 26 aug 2003, 09:09
af Yugo Turbo
til vedkommende der spungte på hvordan det virker med BÅDE turbo og kompressor... kender kun til en der har det, men her er den forklaring han gav mig.
man tager udgangen fra turboen og føder op i kompressoren og derfra gennem intercooleren og så åbner men for spjældet og sluserne og derudaf det går... 8)

: 26 aug 2003, 15:43
af nmb1022
Vi må fandme lige prøve et ræs Anders så jeg kan sætte den Uno på plads :-) Kan du huske havd din bedste udgangs tid lå på, for jeg har på fornemmelsen at den lille Uno skyder fra start men mister lidt deroppe i enden? Min bedste var vist 125kmt og 9.5sek, men med et sæt dæk der virker burde det kunne gøres bedre :P

: 26 aug 2003, 16:02
af Møller
Min bedste udgangshastighed var 118,2 km/t

Tid: 9,786 sekunder.

Så din tid er ikke helt vildt meget bedre, de "+200" heste taget i betragtning.

Min har 144 heste og 200 nm...

: 26 aug 2003, 21:18
af nmb1022
Nej men den er sku også svær at styre i starten. Enten 175hk el 215-220hk. Det er mange heste der kommer MED det samme. Har efter Holeby bygget kontakt på første gearet så det er slået fra. Syntes det virker bedre men det synes jeg hver gang jeg selv har lavet noget :-) Når der så kommer nogle ruller der har over en 1mm slidbane på kan det hjælper lidt.

Der var heller ikke meget forskel på tiderne for forhjulstrækkerne. Min kammi der kørte Civic VTI kørte 9.84 på 100% standard motor og ham kan jeg køre fra uden NOS, så det er ikke det vilde man vinder med mange hk på 201m. Baghjulstræk længe leve

: 27 aug 2003, 18:01
af Staalanden
Det var min kammi´s den røde der var i Holeby. Beste tid 9,108
I kan se den her.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4722

: 27 aug 2003, 19:29
af nmb1022
Men jeg kørte stadig fra ham da vi kørte:-)

: 27 aug 2003, 19:36
af Staalanden
Ja, det er rigtig nok, så det fra sidelinien. Men det blev bedre for værdt løb han kørte.
Din så ellers også ud til at gå rigtig godt :D