Side 2 af 2
: 04 sep 2003, 22:51
af Morten TN
Tjah, jeg ved det faktisk ikke. Det er kun blokken og topstykke (Det hele er samlet) jeg har stående. Jeg har taget ventildæksle af og olien er nærmest størknet...så den skal gøres ren helt ud i krogene. Jeg ved heller ikke hvor langt den har gået, men jeg kan se på knastakslen at den ikke er slidt på toppen af knasten. Desuden kan jeg dreje den med håndkraft, så den har ikke sat sig eller lign. Men jeg tror at kr. 500,- er hvad sådan en er værd...oder was

: 19 sep 2003, 16:24
af Gæst
Hej Morten!
Hvor kommer du fra? Da jeg gerne vil se det i virkeligheden.
Mvh. Morten

: 19 sep 2003, 19:17
af Morten TN
Turbo, manifold og motoren (komplet) er blevet solg. Jeg har kun tændingen til trykladning, EMS6, en blowoff ventil fra Golf IV 1.8T og en indsugning og udstødnings manifold til G60.
: 21 sep 2003, 12:31
af GTI-kongen
Mangler en komplet dysebro til G60. Er det noget du har liggende?
MVH Thomas
: 21 sep 2003, 20:01
af Morten TN
Jeg skal selv bruge den til mit megasquirt så desværre...
Ang:Indsugningsmanifold
: 22 sep 2003, 11:30
af Lind
Ville lige høre passer det turbo manifold på Golf 2 1800....?
: 23 sep 2003, 08:02
af Lind
det turbo manifold du havde hvad skal det koste.....?
: 23 sep 2003, 09:31
af Gæst
GTI-kongen skrev:Mangler en komplet dysebro til G60. Er det noget du har liggende?
MVH Thomas
Det har jeg liggende. med de orange bosh dysser
hvad vil du give for dem?
mvh Christian
20116688/lineogchristian@stofanet.dk
: 24 sep 2003, 11:29
af Gæst
Skrev egentlig også forkert, mangler en komplet dysrbro til en G3 2,0 GTI 16V.
Er det høj eller lav-ohms dyser.
MVH Yhomas