Side 2 af 5

: 17 nov 2003, 17:48
af lqs
ved godt du kører tec 2. det gør jeg også selv! der er rigelig vakum i både indsugningsmanifold og cylinder der hvor jeg kommer! bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med! mvh. søren

: 17 nov 2003, 17:52
af mh
lqs skrev:bruger sjældent noget af gummi/plastik til at måle med


okay.....

heller ike plasti-gague til at måle lejer med hehe

: 17 nov 2003, 17:59
af lqs
man måler ikke så tit på nogen sliddele når bare man holder sig til OHC i stedet for VSEX! 1,6bar/388hk mvh. søren

: 18 nov 2003, 12:34
af mh
lidt pics :arrow: :arrow: :wink: ...... sorry den ikke ligner en million :cry: ........

: 18 nov 2003, 12:42
af mh
lidt mere pics :arrow: :arrow: :arrow: ............

: 18 nov 2003, 16:15
af Transitfar
Hvordan hjælper cylindrene 2, 4 og 6 med til at trykke på turboen???
Nu kan jeg da slet ikke sove.... :shock: .

: 18 nov 2003, 16:55
af mh
de 2 manifolder løber sammen i en kasse den modsat turboen løber ned under motoren/gearkassen og over til den anden side og samles i en kasse som turboen sidder monteret på.............

: 18 nov 2003, 18:48
af Transitfar
No offence, men det lyder lidt "georg gearløs" i mine ører....
Men hans ting virker jo da også, som regel... :wink: .
Nu er jeg ikke klar over om din motorstyring bruger lambdasonde, men en simpel co-måling vil da hurtigt kunne sige noget.
Er der overhovedet nogen erfaringer med, at sådan en opbygning som din kan køre nogenlunde fornuftigt??? :? .

: 18 nov 2003, 20:46
af acidstorm
Her er et billed at et "originalt" Turbo sæt til en v6 er

: 18 nov 2003, 20:56
af acidstorm
Her er noget mere