Side 2 af 2
: 03 feb 2004, 07:44
af VAG mekaniker
Det eneste jeg lige kan komme på af problemer mht gearkasse er, hvis du går fra 4 til 5 gear kan du købe et rep sæt til gear skift, der er de nødvendige dele fra 4 til 5 gear + at du skal modifisere den metalkasse som gearstangen sidder i. Ellers får du ikke 5 gearret til at virke...
Der er 2 typer flanger på gearkassen til trækaksler. Hvis det ikke er de samme der sidder på, så bytter du dem fra den ene til den anden gearkasse.
: 03 feb 2004, 16:17
af Anders
vag mekaniker skrev:Det eneste jeg lige kan komme på af problemer mht gearkasse er, hvis du går fra 4 til 5 gear kan du købe et rep sæt til gear skift, der er de nødvendige dele fra 4 til 5 gear + at du skal modifisere den metalkasse som gearstangen sidder i. Ellers får du ikke 5 gearret til at virke...
Der er 2 typer flanger på gearkassen til trækaksler. Hvis det ikke er de samme der sidder på, så bytter du dem fra den ene til den anden gearkasse.
Det er en 5 trin gear kasse der er på nu. Så skulle der ikke være nogle problemer eller hvad????
mvh Anders
: 03 feb 2004, 17:27
af VAG mekaniker
nej.Hvis du bruger samme gearkasse så er der ikke nogen problemer med det.
: 03 feb 2004, 19:21
af Anders
vag mekaniker skrev:nej.Hvis du bruger samme gearkasse så er der ikke nogen problemer med det.
Det gør jeg ikke jeg skal bruge den der høre til 1800 motor. Jeg køber en motor med gearkasse som jeg vil putte i bilen.
mvh Anders
: 04 feb 2004, 07:49
af VAG mekaniker
Det kan være det er den samme gearkasse.
De fleste 1.8 90hk kører med en 4T gearkasse.(den har 5 gear !!!)
Det er gearkasse koden og prøv og se om der ikke står 4T på den gearkasse som sidder på nu. (ses nede fra)
: 06 feb 2004, 20:05
af Anders
Okaydet vil jeg da lige prøve.
mvh Anders