K: Garratt actuator

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Luffe
Junior Medlem
Indlæg: 79
Tilmeldt: 07 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: fredericia

#11 Indlæg af Luffe »

hej kristian, jeg ser du har købt en turbo med manifold, jeg mener det er en turbo som sidder på en escort cosworth standard, den er beregnet til at køre med 0,7 konstant og 0,9 i overboost- jeg kan godt hjælpe dig med en på 1,0 bar og en på 1,4 bar pr. stk. 400,-

mvh lars Ø.
jeg har en golf der køre når DEN vil!!!
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#12 Indlæg af Kristian T »

Hej Luffe
Mente da ikke Escort´erne kørte med garratt?
De 2 du har hvad kan de justeres imellem?

Mvh
Kristian T
Gæst

#13 Indlæg af Gæst »

som regel så kan man IKKE justere en dåse, heller ikke selvom man strammer stangen, det der sker er bare at man gør fjederens bevægelighed kortere og måske lidt strammere.

for at måle hvad en dåse åbner ved, så tager du en luft pumpe med manometer på og så begynder du at pumpe samtidig med at du kigger godt på armen der kommer ud af dåsen- når den starter med at bevæge sig så skal du kigge på manometeret og aflæse dit "ladetryk"...

Mvh Lars
Kristian T
Senior Medlem
Indlæg: 259
Tilmeldt: 01 okt 2003, 22:32
Geografisk sted: Vejle

#14 Indlæg af Kristian T »

Pga. problemer har vi besluttet og vente med turbo monteringen til vi får den nye motor klar og i stedet lægge ud med kompresser...Tak for hjælpen ind til videre alle sammen :-)

Mvh
Kristian T
Besvar