Jakob Hansen skrev:En RST der tager 6800 omdr Sådan een burde da ikke kunne tage mere en max 6000!?
hejsa ved godt jeg er ny men hvis du nu læste hvad han skrev var der mont. super chip hvilket også kan flytte begrandseren jeg tror også det er et benz problem
Begrænser eller ej, så er 6800 stadigvæk (efter min mening) næsten urealistisk meget for en RST. Jeg er næsten sikker på at alle de effektmålinger jeg har set af RST´ere (og det er ikke så lidt) ligger max effekten inden for et interval på 5500-5600 omdr. Standart kan og bør en RST ikke kunne tage mere end 6000 omdr, så derfor under det mig meget. Men jeg skal ikke kunne sige om en chip virkeligt har så meget effekt. Jeg tvivler dog på det, jeg ville ihvertfald være betænkelig med at køre en CVH motor helt derop hvis den virkleigt kunne.
nu er jeg godt klar over at det ikke er samme bil men jeg hvade en xr3 i som tog over 7500o/m så en cvh kan godt holde til at få kløg men ikke over længere stræk nu kører jeg så ikke ford mere med opel astra f gsi og der er begrandseren std sat til 6700o/m og når den bliver chippet slår den først fra ved 8200o/m
Jeg kører selv (som du måske har bemærket) xr3i CVH og den tager max 5500 omdr (uden begrænser), og den fejler tilsyneladende ikke noget.
Det er muligt at den du havde tog 7500 omdr. men så var den 100% heller ike standart!!!
Jakob Hansen skrev:En RST der tager 6800 omdr Sådan een burde da ikke kunne tage mere en max 6000!?
hejsa ved godt jeg er ny men hvis du nu læste hvad han skrev var der mont. super chip hvilket også kan flytte begrandseren jeg tror også det er et benz problem
Begrænser eller ej, så er 6800 stadigvæk (efter min mening) næsten urealistisk meget for en RST. Jeg er næsten sikker på at alle de effektmålinger jeg har set af RST´ere (og det er ikke så lidt) ligger max effekten inden for et interval på 5500-5600 omdr. Standart kan og bør en RST ikke kunne tage mere end 6000 omdr, så derfor under det mig meget. Men jeg skal ikke kunne sige om en chip virkeligt har så meget effekt. Jeg tvivler dog på det, jeg ville ihvertfald være betænkelig med at køre en CVH motor helt derop hvis den virkleigt kunne.
nu er jeg godt klar over at det ikke er samme bil men jeg hvade en xr3 i som tog over 7500o/m så en cvh kan godt holde til at få kløg men ikke over længere stræk nu kører jeg så ikke ford mere med opel astra f gsi og der er begrandseren std sat til 6700o/m og når den bliver chippet slår den først fra ved 8200o/m
Jeg kører selv (som du måske har bemærket) xr3i CVH og den tager max 5500 omdr (uden begrænser), og den fejler tilsyneladende ikke noget. Det er muligt at den du havde tog 7500 omdr. men så var den 100% heller ike standart!!!
nej det var den ikke toppen var portet og der var en knast i af unendt mærke og grader + 2½ udstødning og banan manifold og den tog en std rst fra 0-100