Der var helt sikkert mere i den end 250 i timen, men der var for mange biler mellem mellem Vallensbæk og Ishøj på motorvejen.
Så det er lidt ærgeligt at nå 250 ved halvvejs mellem de 2 opkørsler, hvorefter der var for meget trafik....
Ved ikke om jeg lyder lam nå jeg siger at vi tænkte på sikkerheden og satte farten ned...
Heldigvis er bremserne heller ikke standard..
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
hYe skrev:Der var helt sikkert mere i den end 250 i timen, men der var for mange biler mellem mellem Vallensbæk og Ishøj på motorvejen. Så det er lidt ærgeligt at nå 250 ved halvvejs mellem de 2 opkørsler, hvorefter der var for meget trafik.... Ved ikke om jeg lyder lam nå jeg siger at vi tænkte på sikkerheden og satte farten ned... Heldigvis er bremserne heller ikke standard..
Ja undskyld mig!! Men for mig lyder det sindsygt med den fart når der er medtrafikanter!!!
Når man laver sådan et nummer så vil det være kvikt enten at gøre det når der absolut ikke er nogen trafik overhovedet, eller holde sin kæft med det.
Politikkerne tager sådan cirka ladegreb på den store kanon, og retter den direkte mod en ret klart defineret gruppe at trafikanter, der omfatter stort set alle entusiaster. Herunder formentligt både dig og mig.
Så hvis du vil lave sådan nogle snedige stunts så vil det nok være en ret god ide at gå lidt stille med dørene, især omkring placeringen af stuntet rent geografisk.
Udviklingen peger i retningen af at politiet faktisk bare skal have et par vidner der har set bilen, og så dit eget udsagn så kan det være du scorer en tur til køreprøve. Rent juridiskt er der ikke ret langt fra at knalde nogen fra DK´s værste bilist, til at tage dig med i købet på det materiale du lige har udgivet. Så IMO er det måske fedt nok at ha kørt den bil, men ikke så snedigt at gå i detaljer med lokation osv.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Jeg ville nu ikke en gang betegne det som "fedt nok"... Man burde vel have så meget respekt for andre traffikanter og ens eget liv til ikke at kører SÅ stærk lige myllertiden.
Jeg beklager hvis nogen føler sig stødt...
Og ja... det var nok ikke det bedste at skrive hvor det var det skete henne...
Skal siges at det IKKE var i myldre tiden, og at farten blev taget af, da jeg som før beskrevet så trafik foran, ikke bagved eller ved siden af....
Så hvad det angår har jeg ikke været til fare for andre...
Kun mig selv om nogen vil....
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
Nå ok... Jammen det er jo heller ikke til at kører helt til tyskland for lige at give den bundgas i 40 sek! Jeg vil vel mene at hvis man bare sørger for at minimerer rissikoen for sig selv og specielt for andre, så er det vel i orden lige at se hvad den kan et par gange om året. Man skal selvfølgelig være klar over en mulig koncekvens og være forberedt på at skulle tage den!
moral er meget godt. DOBBELTMORAL er mindst fire gange saa godt!!! HENRIK kan du huske hvad du skrev om benzinforbruget paa din VOLVO?? var det noget med BUNDGAS I EN HALV TIME???? og nej der BURDE ikke skrives om saadan noget paa en offentlig side! MVH. soren PS. kan IKKE se den store forskel i om det foregaar i DK eller D!! MVH. soren halvt hjemme!