Camberen kan ikke justeres. Den er fastsat fra fabrikken. Toe kan justeres via styrestængerne men det er også det eneste. Baghjulene sidder på bro og uden mulighed for justering (skulle vel heller ikke være nødvendigt.)
Dagooz
Sænknings fjerdre?? ..!!..
Redaktør: Moderatorer
-
Martin R
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland
- Kontakt:
-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
Dagooz skrev:Camberen kan ikke justeres. Den er fastsat fra fabrikken. Toe kan justeres via styrestængerne men det er også det eneste. Baghjulene sidder på bro og uden mulighed for justering (skulle vel heller ikke være nødvendigt.)
Dagooz
Ja så har du ret..
Men de fleste ældre og mindre biler skal og kan justeres, bagbroen er på de fleste biler af compound typen og kan heller ikk indstilles på min, har dog prøvet med shims, plast skiver der kan sættes bag tromlerne og rette op på vinklerne, men dur ikk da min har abs og skiverne/shims'ne skulle skæres itu og det du'ede bare slet ikk...
-
claus jensen
-
Martin R
- Senior Medlem
- Kontakt:
Dagooz skrev:noget helt andet er bremseforstærkeren... skal justeres efter sænkning selvom det godt kan være sjovt... syn er nok ikke glade for det andet![]()
Dagooz
Nå ja det er en 93'er
Well alb ventilen skal justeres ind i forhold til fjedrene bag, hvis altså bilen har denne, det er en lille fjeder man skifter, og burde stå i ens tuv erklæring hvilke specs den skal ha, eller hvad man skal være klar over..
hehe okay en gammel svend du har, nu har jeg mest tjek på vw'er, og de jordnære modeller skal indstilles i camber og toe, nyere og størrere vw'er har svingarme for og har ligeledes fast indstilling, hvor kun toe som din kun ka justeres..