K: stempeler til RST
Redaktør: Moderatorer
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
ja nemlig ja
jeg kan fanges på 20962203 så må vi lige finde ud af hvor meget der skal til
MVH C.Sørensen
MVH C.Sørensen
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
-
svan
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Jeg har en motor til en rs turbo.. der er flækket eller hul i et af stemplerne.. med manifolde og hvad der ellers sidder på sådan en motor..
giv et bud..
giv et bud..
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Kontakt:
hej
ang. den motor hvor meget er der på den så som ind/ud manifolde / turbo / indsprøjtning og ang prisen så er jeg helt blank jeg ved sku ikke havd den kan koste lige og for det andet så ahr over 8 cvh motor til at stå ligge nu
hvis du vil så kan jeg give en fin pris på den ud-manifold
men øhh lade mig høre fra dig
ang. den motor hvor meget er der på den så som ind/ud manifolde / turbo / indsprøjtning og ang prisen så er jeg helt blank jeg ved sku ikke havd den kan koste lige og for det andet så ahr over 8 cvh motor til at stå ligge nu
men øhh lade mig høre fra dig
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
-
CABRST
- Medlem
- Geografisk sted: Vest Sjælland
Ole... skrev:Og hvis du mangler andre dele siger du bare til, jeg har rigtig mange stumper til RS´ern.. Båd nye og gamle..
Kan se at du nok har nogle stumper til at ligge, og da jeg mangler den bagerste kræningsstabilisatorarm til min cab fra en RST ( det sidste før at den er komplet ombygget til en RST ( synet og godkendt m konstruktive ændringer)
Kan kontaktes på 23357817 el skriv dit nr ......
mvh Lasse
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
-
Ole...
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Kontakt:
hej jesper alias corrado vr6
ang . din rst motor tak for budet med det er sku ikke noget for da jeg har en fin xr3i som skal konventeres til tryklandning well you know...
men jeg vil gerne købe din ud/manifold & turbo hvis de var noget
eller er der andre som har en turbo manifold tilsalg så sige til. tak .over and out rubber duck 10 4
ang . din rst motor tak for budet med det er sku ikke noget for da jeg har en fin xr3i som skal konventeres til tryklandning well you know...
men jeg vil gerne købe din ud/manifold & turbo hvis de var noget
eller er der andre som har en turbo manifold tilsalg så sige til. tak .over and out rubber duck 10 4
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD