Jeg gidder ikke de der små japaner motorer, men en god karburator motor der tager 7000 omdrejninger eller flere, det er sagen
Top eller Accelleration?
Redaktør: Moderatorer
-
Jakob Hansen
- Mester Medlem
- Indlæg: 533
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Danny Salling
- Mester Medlem
- Indlæg: 931
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Et bredt omdrejnings område med stort moment.
Og så kan man ændre gearingen, til de ønsker man har topfart eller accelration.
Min er gearet til en teoretisk tophastighed på 283 km/t, men det kræver små 500 hk at nå denne hastighed. Den reelle ligger nok nærmere 220 km/t med en god accelration.
MVH
Morten
Og så kan man ændre gearingen, til de ønsker man har topfart eller accelration.
Min er gearet til en teoretisk tophastighed på 283 km/t, men det kræver små 500 hk at nå denne hastighed. Den reelle ligger nok nærmere 220 km/t med en god accelration.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
- hYe
- Mester Medlem
- Indlæg: 732
- Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
- Geografisk sted: Malmö

