Side 2 af 2
: 11 jun 2004, 20:39
af Jakob Hansen
Kan kun tilslutte mig de andre. Men jeg kan også godt lide en motor der spiller perfekt og som bliver ved med at tage omdrejninger.
Jeg gidder ikke de der små japaner motorer, men en god karburator motor der tager 7000 omdrejninger eller flere, det er sagen

: 11 jun 2004, 20:52
af chr.lunde
JA det sammen her
0-100
og
80-160
: 12 jun 2004, 00:56
af Yugo Turbo
ja lidt dumt at skrive enig men det er jeg... acceleration...
Those 10 seconds, or less, i'm free! (citat fra fast and the furious)
adrenalin kick mens man venter på den grønne lampe, det dur
: 12 jun 2004, 02:43
af Danny Salling
Klart som de andre siger, kicket fra opstart. Kører stort set aldrig hurtigere end 140/150 på motorvej på en MEGET travl dag

: 12 jun 2004, 03:07
af Dagooz
Danny Salling skrev:Klart som de andre siger, kicket fra opstart. Kører stort set aldrig hurtigere end 140/150 på motorvej på en MEGET travl dag

Tja vi er så nogen der ikke kan køre meget hurtigere...

: 12 jun 2004, 13:05
af Morten VJ
Et bredt omdrejnings område med stort moment.
Og så kan man ændre gearingen, til de ønsker man har topfart eller accelration.
Min er gearet til en teoretisk tophastighed på 283 km/t, men det kræver små 500 hk at nå denne hastighed. Den reelle ligger nok nærmere 220 km/t med en god accelration.
MVH
Morten
: 12 jun 2004, 14:59
af hYe
Kicket når man når 10000 revs og den går på hjul....
Skifter op i andet og ikke er nede på autostradaen endnu, men har noget hastigheden...
ACC. er da fedest....