Manometer... c",)

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mikRST
Senior Medlem
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

#11 Indlæg af mikRST »

Anders pedersen: Jeg har et vdo som det på billedet og der er godt nok lys i. Der sidder bare en pære bag i gør der ik.

kepsus: De ure fra t hansen skal de tre ledninger sættes til stel, konstant plus og tændings plus. Så kan man skifte farve på den knap der sidder foran på uret. og når du slukker bilen bliver de i samme farve når man starter igen.
Anders Pedersen
Medlem
Geografisk sted: Sydsjælland

#12 Indlæg af Anders Pedersen »

mikRST skrev:Anders pedersen: Jeg har et vdo som det på billedet og der er godt nok lys i. Der sidder bare en pære bag i gør der ik.

kepsus: De ure fra t hansen skal de tre ledninger sættes til stel, konstant plus og tændings plus. Så kan man skifte farve på den knap der sidder foran på uret. og når du slukker bilen bliver de i samme farve når man starter igen.

Hej...

Det jeg har er der også lys i men der bliver kastet omkring siderne .. man kan så ikke se hvad den viser.. Vil så høre om det er alle der har det problem ... Man kan jo ikke se skidtet om aftenen .. c",)
mikRST
Senior Medlem
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

#13 Indlæg af mikRST »

det syntes jeg nu ikke jeg havde problem med da jeg havde mit i. undskyld jeg forstod dig forkert så.
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#14 Indlæg af FiatNørden? »

:D
Besvar