Motor dele sælges

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#11 Indlæg af mh »

hvad bestod denne renovering af??...... 600kr så kan du jo sige til når du ikke gider se på en mere.....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
jimmi

motordele

#12 Indlæg af jimmi »

alt skulle være skiftet i det men den skal jo nok have nye ventiler ihverfald nogle af dem men jeg ved at han brugte 7k på det inden det skete nemlig og den har kørt ca 10000km inden det gik på den

ATT : tinasmartin hvor kommer du fra ???
mh
Mester Medlem

#13 Indlæg af mh »

det står under billedet :wink: .... midtsjælland :P ....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
jimmi

motordele

#14 Indlæg af jimmi »

kan jo bare lære at kigge ordenligt efter hehe
jimmi

motordele

#15 Indlæg af jimmi »

hvis du er hurtig så kom og hent dem de er dine for 650,- så.. :)
mh
Mester Medlem

#16 Indlæg af mh »

nope 600 BOBS så skal jeg nok hente dem..... du kan jo skrive til mig hvis det er 60143221

www.RavenZ.dk
Besvar