Side 2 af 2

: 24 jul 2004, 21:49
af John Sahl
brunochristensen skrev:er der forskel på dem... f.eks. til suge og tryk motor :?:


Ikke så vidt jeg ved...

.

: 25 jul 2004, 14:55
af brunochristensen
hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?

: 25 jul 2004, 18:31
af John Sahl
brunochristensen skrev:hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?


Må være jo flere celler, des mindre flow..

/John Sahl

: 25 jul 2004, 19:22
af Transitfar
John Sahl skrev:Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl

Nok nærmere omvendt... :?
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.

: 26 jul 2004, 00:10
af John Sahl
Transitfar skrev:
John Sahl skrev:Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl

Nok nærmere omvendt... :?
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.


ah, sorry ;-)

.

: 26 jul 2004, 01:48
af Joachim
Yep det har jeg da... 28305156


Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha? :D

Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...

Mvh. Joachim

: 26 jul 2004, 01:51
af Joachim
Yep det har jeg da... 28305156


Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha? :D

Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...

Mvh. Joachim