Side 2 af 2
: 24 jul 2004, 21:49
af John Sahl
brunochristensen skrev:er der forskel på dem... f.eks. til suge og tryk motor

Ikke så vidt jeg ved...
.
: 25 jul 2004, 14:55
af brunochristensen
hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?
: 25 jul 2004, 18:31
af John Sahl
brunochristensen skrev:hvad er det så for noget med hvor mange celler der er i dem?
hvad har det og sige?
Må være jo flere celler, des mindre flow..
/John Sahl
: 25 jul 2004, 19:22
af Transitfar
John Sahl skrev:Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl
Nok nærmere omvendt...
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.
: 26 jul 2004, 00:10
af John Sahl
Transitfar skrev:John Sahl skrev:Må være jo flere celler, des mindre flow../John Sahl
Nok nærmere omvendt...
Jo flere celler, desto nemmere kommer bilen af med udstødningen.
ah, sorry
.
: 26 jul 2004, 01:48
af Joachim
Yep det har jeg da... 28305156
Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha?
Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...
Mvh. Joachim
: 26 jul 2004, 01:51
af Joachim
Yep det har jeg da... 28305156
Jeps jo færre celler jo mindre effekttab... og det er vel det vi vil ha?
Den jeg har liggende til 1000 kr. er en 200 cellers sportskat der både kan bruges til suge og turbo motorer...
Mvh. Joachim