klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet. Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
Hmm, min lavede sidste år 578,6hk ved 1.9 bar i mod jeres 586 ved 2.1 bar. Vi må prøve og skrue min op i år Den burde lave noget mere end 10 hk mere på 0,2 bar.
Mvh Daniel med Danmarks vildeste 4age...
Hmm, min lavede sidste år 578,6hk ved 1.9 bar i mod jeres 586 ved 2.1 bar. Vi må prøve og skrue min op i år Den burde lave noget mere end 10 hk mere på 0,2 bar. Mvh Daniel med Danmarks vildeste 4age...
Not bad... hvordan er den så bygget op ? Billeder?
klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet. Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
Hmm, min lavede sidste år 578,6hk ved 1.9 bar i mod jeres 586 ved 2.1 bar. Vi må prøve og skrue min op i år Den burde lave noget mere end 10 hk mere på 0,2 bar. Mvh Daniel med Danmarks vildeste 4age...
Så vidt jeg ved er der heller ikke standard ventiler i ?, og andre stænger og stempler.HEHE der er ikke meget 4age tilbage Men kunne da være skægt og prøve måle begge samme dag, hvor man logger på tryk, for se om om det er samme tryk.
Eller som du selv siger, giver den noget mere tryk, og ser om den kan lave 638
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet. Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
Hmm, min lavede sidste år 578,6hk ved 1.9 bar i mod jeres 586 ved 2.1 bar. Vi må prøve og skrue min op i år Den burde lave noget mere end 10 hk mere på 0,2 bar. Mvh Daniel med Danmarks vildeste 4age...
Så vidt jeg ved er der heller ikke standard ventiler i ?, og andre stænger og stempler.HEHE der er ikke meget 4age tilbage Men kunne da være skægt og prøve måle begge samme dag, hvor man logger på tryk, for se om om det er samme tryk.
Eller som du selv siger, giver den noget mere tryk, og ser om den kan lave 638
Selvom stempler osv. er skiftet så er det nu stadig en 4ag(t)e
Ser frem til en 4age kamp ved natmekanikeren måske man kunne lokke carcustoms.dk over med deres 4age som også skulle være over 600 hk
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
USA=ponny heste=små heste så de bedre kan være i et tv....
OTTERUP=rigtige heste som i den virkelige verden.....
SAMMENLIGNING=meningløst....
bare min personlige mening.
MVH søren
Synes godt nok ikke det er en ret køn kurve det har fået frem på den Nissan. Det ligner næsten at der har været en eller anden fejl på den. Men den går højt op.
lqs skrev:OTTERUP=rigtige heste som i den virkelige verden.....
Orv, så fik vi lige defineret at den virkelige verdens hestekræfter er defineret at et rullefelt på fyn....!
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!