Tilmelding til DHB 2006

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
JPP
Admin
Admin

#181 Indlæg af JPP »

Nej ingen besked! Fik mail om at der ville komme besked rundt i uge 7. Det er nu 4 uger siden :roll:

Vi kan få powercamp sålænge vi er over 10 biler. Dvs. vi får vores eget telt/bil område. Men jeg venter til udmeldingen om ny deltagerrunde så vi kan få tilmeldt nogle biler.

Ingen grund til camp hvis vi ikke må være med :evil:
Stadig rystet over deltagerkravet = hurtigste dankorttransaktion. Hvor må det give en dårlig smag i munden at se og kommentere (hvis det bliver tilfældet) mere eller mindre standard biler tilsat abcon rulle ned af langsiden.
Havneren
Mester Medlem

#182 Indlæg af Havneren »

Et eller andet sted har jeg mest lyst til at skrotte DHB i år - Og et eller andet sted ville jeg ønske at alle gjorde det. Ikke ment som en opfordring, men bare et tanke eksperiment fra min side. Endda INDEN DHB er skudt igang her VMAX pisset folk godt og grundigt ned af ryggen - Ikke mig... Jeg nåede jo at melde mig til.
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#183 Indlæg af Yugo Turbo »

helt enig, synes det er dybt utilgiveligt at kun lave 16 pladser og ingen indledende heat! ku være sjovt hvis INGEN af de tilmeldte mødte op! nå hvor er showet henne? ha ha
Brap brap brap...
Billede
GT FOUR
Medlem
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

#184 Indlæg af GT FOUR »

Yugo Turbo skrev:helt enig, synes det er dybt utilgiveligt at kun lave 16 pladser og ingen indledende heat! ku være sjovt hvis INGEN af de tilmeldte mødte op! nå hvor er showet henne? ha ha
AT VISE FREM FOR AT SIGE
GT FOUR
Medlem
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

#185 Indlæg af GT FOUR »

GT FOUR skrev:
Yugo Turbo skrev:helt enig, synes det er dybt utilgiveligt at kun lave 16 pladser og ingen indledende heat! ku være sjovt hvis INGEN af de tilmeldte mødte op! nå hvor er showet henne? ha ha

Problemet er bare at det ike ville holde.
Hvis man skal gøre noget.... er det som man gjorde for 3 år siden... møder op fredag/lørdag men køre ikke før ting er som VI vil have det...... :wink:
AT VISE FREM FOR AT SIGE
Havneren
Mester Medlem

#186 Indlæg af Havneren »

GT FOUR skrev:
GT FOUR skrev:

Problemet er bare at det ike ville holde.
Hvis man skal gøre noget.... er det som man gjorde for 3 år siden... møder op fredag/lørdag men køre ikke før ting er som VI vil have det...... :wink:

Selvfølgelig ville det ikke holde... Også kun RENT tanke ekspariment fra min side.

I virkeligheden vil dem der har meldt sig til jo gerne ud og køre. Det vil jeg da også... Men skulle jeg rent faktisk vinde (endnu et rent tanke eksperiment), ville jeg smutte udmiddelbart efter sidste gennemkørsel. Så kunne de selv få lov at finde et varmt, fungtigt og særdeles ildelugtende sted at gemme deres pokal for dagens lys. Skandaløst at kalde det Danmarks Hurtigste Bil og skuffe så mange mennesker som reelt faktisk er dem de tjener deres penge på - Utroligt at de kan komme afsted med det. Havde det været muslimer ville det have krævet flere dødsfald i forbindelse med demonstrationer!

Chr
kaktus
Nyt Medlem
Geografisk sted: Svendborg
Kontakt:

#187 Indlæg af kaktus »

Det er ihvetfaldrøv træls hvis det kun er alle os med mere eller mindre bovlamme biler der har nået at blive tilmeldt... På den anden side vil det da i det mindste give dem et vink med en vognstang om at deres metode IKKE fungerer. Jeg håber virkelig at de får nosset sig samme til at gøre de klasser større SNART.
men hensyn til tilmelding, har jeg IKKE modtaget nogen bekræftigelse og dem jeg kender der også er tilmeldt har heller ikke hørt noget. vi er alle blot blevet fattigere. Det er LATTERLIGT dårligt...
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

#188 Indlæg af JBO »

Så lige på NDCD´s webside at der er mulighed for og komme ud og kører 1/4 mil på Sindal flyveplads i Nord Jylland d. 20-21 maj. Det koster 350 kr at deltage i streetraceklasserne.

http://www.ndcd.dk/Public/Tilmelding.asp?10024

Husk og læse reglerne igennem, da der er nogle relevante ting, bla hvis man kører hurtiger en 12 sek. skal der værer bur i bilen.
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#189 Indlæg af grydesvamp »

heh endelig noget ræs i norjylland im on.. så må vi jo bare se om bilen nu er helt færdg til den tid.. ;)
Fri bane fuld hane! :-)
lqs
Mester Medlem

#190 Indlæg af lqs »

var det ikke idag der skulle frigives flere pladser, i nogen klasser? eller er det blot et rygte? MVH. søren
Senest rettet af lqs 15 mar 2006, 18:07, rettet i alt 1 gang.
Besvar