Angående fremtiden om ombygning af biler...
Redaktør: Moderatorer
-
Havneren
- Mester Medlem
-
0-100
- Medlem
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Pris på emissionstest
Hej
Har læst i Vmax "garagen" at en emissionstest i udlandet
koster ca. 10.000 kr.
Indlæget er skrevet af chefredaktøren selv.
Mon det er noget han gætter på ?.
Hilsen D
Har læst i Vmax "garagen" at en emissionstest i udlandet
koster ca. 10.000 kr.
Indlæget er skrevet af chefredaktøren selv.
Mon det er noget han gætter på ?.
Hilsen D
-
Havneren
- Mester Medlem
-
Sidious
- Nyt Medlem
- Lasse Kristensen
- Medlem
- Kontakt:
Hej.
Jeg har skam sendt brevet for lang tid siden og fået svar tilbage... der står mere om det inde i den nyhedsgruppe vi oprettede os i....
Jeg har "desværre" haft travlt med at renovere en 73' Kadett B samtidig med at jeg er formand i den nystartede Opel Manta A Klub Danmarkog suppleant i bestyrelsen i Historisk Opelklub... og undervejs sammen med andre bilinteresserede at danne en lokal klub med mulighed for egne lokaler til opbevaring af alle vores kære biler....
Sååe... undskyldninger er der nok af, men jeg har desværre ikke tiden et sådant initiativ kræver, lige for tiden.
Jeg har skam sendt brevet for lang tid siden og fået svar tilbage... der står mere om det inde i den nyhedsgruppe vi oprettede os i....
Jeg har "desværre" haft travlt med at renovere en 73' Kadett B samtidig med at jeg er formand i den nystartede Opel Manta A Klub Danmarkog suppleant i bestyrelsen i Historisk Opelklub... og undervejs sammen med andre bilinteresserede at danne en lokal klub med mulighed for egne lokaler til opbevaring af alle vores kære biler....
PowerPage sugemotorfraktion
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen
Sorte plader er gejl....
M.v.H. Lasse Kristensen
- Lasse Kristensen
- Medlem
- Kontakt: