Kører med en CT26 TE og jeg kan ikke banke den over 1 Bar... Så jeg fatter ikke hvordan andre kan..
Hvad skal man lave om, siden der er nogen der kan.?
Det er svært at sige.Alt efter hvor meget du gør ud af resten.Manifol knaster osv.Men den er størrer end dem dollo kører med,og de laver 372 hk.Westspeed sagde også at han troede kun de kunne lave 300hk.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Nu er det ikke uvæsentligt om bilen skal bruges 20x402meter om året, eller om der er tale om en "daily driver".
Hvad man kan mosle ud af en given turbo i 12sekunder kan man ikke nødvendigvist få til at køre rimeligt på gaden. Umiddelbart ser det ud som om du vil bruge bilen til dagligt, og så skal turboen ihvertfald være godt over det, og ikke ude på kanten af ydeevnen(eller godt ude OVER kanten!)
Hvis de 400hk skal i aktion hver dag(det tror jeg kan ske;-)) så ville jeg nok kigge lidt på en større turbo, feks en GT30, eller lign. størrelse, istedet for at piske en mindre turbo gul og blå.
Evt en stor T3/T4 hybrid.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!