Side 3 af 20
: 13 jan 2006, 12:53
af Saab-Daniel
Hold da kæft hvor håbløst!
Det giver da slet ingen mening! Hvor mange var der tilmeldt sidste år? Klart der skal være en begrænsing, men der sker SÅ meget indenfor bil-tuning disse år, så må man sgu lave en knock-out turnering om lørdagen eller sådan noget! Det andet er fandme ikke fair...
Jeg har ikke planlagt at stille op, men det er da ikke noget ved at møde op som tilskuer til, hvis det ikke er de hurtigste biler der skal køre!
Daniel.
: 13 jan 2006, 14:05
af Mads B (dk)
hehe.... rent til grin..... nu er det ikke vigtigst at få de hurtigste biler med..... nu skal man bare være 16 gutter som sidder klar til at melde hele lorte ind på først klokkeslet og hvis de alle har nogen klyt spande med turbo skruet på en manifold lavet af en gammel konserves dåse...... også har man danmarks hurtigste bil med 165hk....... til GRIN !!!
: 13 jan 2006, 14:10
af møffe
tjaa. hvad hjælpe det at bilen er hurtig hvis føren ikke er det??? sådan er der jo så meget.. men en indledende runde med flere biler ville da være det rareste for at finde "danmarks hurtigste bil" hvis man kan kalde vinderen det... der er jo altid en der er hurtigere....

: 13 jan 2006, 16:38
af lqs
indledende runde... god ide!
det kunne så have været hos P-K-J 14 dage før (20-05-2006) på samme bane.
om man så kalder det kval eller indledende, er vel en skid. de hurtigste biler burde få lov at deltage. MVH. søren
: 13 jan 2006, 16:46
af GT FOUR
lqs skrev:indledende runde... god ide!
det kunne så have været hos P-K-J 14 dage før (20-05-2006) på samme bane.
om man så kalder det kval eller indledende, er vel en skid. de hurtigste biler burde få lov at deltage. MVH. søren
Før hen var det jo også således at de fem hurtigste biler i hver klasse fra året tidligere automatisk kunne komme med hvis de have interesse ... sådan er det heler ik mere ....

: 13 jan 2006, 17:28
af K-FINN
Tror ikke vi skal regne med at det er først til mølle princip.De er ikke intresseret i 16 "standard" vogne.
Er sikker på de sortere lidt i det.
MVH Finn
: 13 jan 2006, 17:38
af JPP
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Tror ikke vi skal regne med at det er først til mølle princip.De er ikke intresseret i 16 "standard" vogne.
Er sikker på de sortere lidt i det.
MVH Finn
De kan ikke smide de 16 ud som har betalt, uanset om de alle er standard peugeot 406 turbo. Højst udvide puljen.
: 13 jan 2006, 18:53
af horsensracing
Rolig drenge.
Morfar er ude at rejse, men har bedt mig sætte dette på jeres side:
Vigtig information til specielt DHB deltagerne!
Som det er sikkert allerede er gået op for nogle, blev specielt klasse 2 Forhjulstræk med turbo - udsolgt extremt hurtigt! Men - ro på nu! I løbet af de nærmeste dage, får vi en indikation af efterspørgslen på de forskellige klasser, hvorefter vi naturligvis indskrænker og udvider klasserne med pladser i forhold til dette.
Summa sumarum - så er der naturligvis en fysisk ramme for, hvor mange biler vi - som tidlige år - kan trykke igennem til start. 2006 arrangementet bliver absolut IKKE mindre end 2005! Belive me - vi gør ALT hvad vi kan for at alle og så mange som muligt kan komme med.
Desuden kan vi med glæde orienterer jer om, at det nye samarbejde med NDCD bl.a. samtidig indebærer, at der allerede senere i 2006 bliver flere løb af samme kaliber. P.t. er der planlagt 2-3 løb, og som der vil blive orienteret om løbende dels her på siden samt i Vmax bladet.
Så spænd hjelmen Guy's & Doll's - I skal nok få masse af mulighed for at fyre den af i 2006 - og i fremtiden!
På gensyn!
Peter Kiær-Sønderbæk (Morfar!)
DHB Race- og showdirector
: 13 jan 2006, 19:11
af horsensracing
Som jeg har forstået det er det også sådan at ALLE NDCD´s løb vil være med de klasser der køres til DHB.
Så alle kørere: ud af busken og meld jer til når der åbnes for løbtilmelding på
www.ndcd.dk
Jeg ved godt det ikke er det samme som DHB - var selv med i 2005, og hold da helt kæft et show...
Nå - men det er altså NDCD´s mening at vi gerne vil have flere af biler som jeres med til vores løb, og jeg ved at Vandel Motor Festival vil blive et arrangement som på flere måder ligner DHB.
Det fedeste ville være hvis i alle var medlem af NDCD, så kunne i være med til at præge hvad der sker i klubben, og blande jer i debatten på hjemmesiden. Det næstfedeste er at i giver jeres mening til kende hos mig (jeg er kørerrepræsentant hos NDCD), og det kan i gøre på:
mail@horsensracing.dk
Ps : jeg vil selvfølge også følge debatten på denne udemærkede forumside.....
: 13 jan 2006, 23:15
af Slavteren
det er sqda en tand for lamt det her... så vidt jeg kan se er feltet meget mindre end det til holeby race, og der er hvad? 4-5 gange mere tid at afvikle det over? de ændringer der snakkes om er det mere end bare lidt justeringer for at få de "kendte" hurtige biler med alligevel? jeg er sikker på at der er en del mennesker der har brugt dhb som en del af motivationen for at skrue det meste af året, har sq medlidenhed med dem nu. også dem der HAR gjort klar og er kommet til, men har "bygget" ud fra at reglementet forbød gas.
kan slet ikke se meningen med at der er plads til 50 spec. biler og kun 16 i hver forhjulstræk klasserne, men ok, der kører jo heller ikke ret mange forhjulstrukne biler i dk...
come on, det MÅ da kunne gøres bedre