Side 3 af 3
: 23 aug 2006, 14:23
af sniper83
Hmm... Havde engang et link til et dokument som beskrev alt om det.. Kan dog ikke huske linket.. Det er også lidt gammelt nu, 2 år.. Mener det ligger i en tråd på forummet, men ved ikke om de gamle diskussioner stadig eksisterer. Det var jo før denne omfattende opdatering...
: 23 aug 2006, 16:17
af Havneren
Det det ske det var det jeg havde skrevet og som lå på
www.boost-it.dk?
Ca. 2 sider med diverse links osv.
Det ligger der ikke længere.
V/h Chr
: 23 aug 2006, 16:48
af hYe
Hej Joker..
Hvis du smider en VR6 motor i en Golf 2, så er du ikke den første til at gøre det. Skulle da mene der køre et par stykker rundt her hjemme der er synet og godkendt.
Bøvlet bliver hvis det ikke er en G60 model du gør det med, da du så skal opgraderer undervogn bremser osv. Da vil Skat mene at bilen har skiftet identitet og så skal der betales ekstra afgift. Nu er det jo sådan at VR6'eren også findes i Corrado'en(som også findes som G60), så derfor skulle det kunne laves med "standard" VW dele. Dermed er det også et projekt der vil ha' en bedre chance i en synshal.
Mon ikke der er nogen på vagcars.dk der har lavet den ombygning.
PS: Den fås i en 2,9L version med 190hk, det er stadig under 20%

: 23 aug 2006, 19:22
af Havneren
hYe skrev:Hej Joker..
Hvis du smider en VR6 motor i en Golf 2, så er du ikke den første til at gøre det. Skulle da mene der køre et par stykker rundt her hjemme der er synet og godkendt.
Bøvlet bliver hvis det ikke er en G60 model du gør det med, da du så skal opgraderer undervogn bremser osv. Da vil Skat mene at bilen har skiftet identitet og så skal der betales ekstra afgift. Nu er det jo sådan at VR6'eren også findes i Corrado'en(som også findes som G60), så derfor skulle det kunne laves med "standard" VW dele. Dermed er det også et projekt der vil ha' en bedre chance i en synshal.
Mon ikke der er nogen på vagcars.dk der har lavet den ombygning.
PS: Den fås i en 2,9L version med 190hk, det er stadig under 20%

Den har nu 198hk, hvis jeg ikke husker helt galt.