Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#21
Indlæg
af K-FINN » 09 apr 2007, 20:55
Er ikke 100%, men menere det er 7,8-1..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
supramk2
Nyt Medlem
Indlæg: 41 Tilmeldt: 29 mar 2007, 23:15
#22
Indlæg
af supramk2 » 09 apr 2007, 21:14
Det er ganske imponerende syntes jeg! Håber jeg møder den på vejene her i sommerens løb, for vil da gerne tabe et race til den
Mvh Carsten
Brochen
Medlem
Indlæg: 235 Tilmeldt: 04 maj 2005, 11:08
#23
Indlæg
af Brochen » 15 apr 2007, 23:08
Det der sku da nice ud ... er det den du skal ud og lege med i din startlet
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#24
Indlæg
af K-FINN » 17 apr 2007, 18:01
HEHE nej det tror jeg ikke...
Der er en rettelse, det er kun ved 2 bar, da overboost er sat til 2 bar..
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Lars PH
Mester Medlem
Indlæg: 568 Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
#25
Indlæg
af Lars PH » 17 apr 2007, 19:40
Der er ikke mulighed for at vi kan få et lidt bedre billed af den manifold.
Synes det er super flot med at det ikke er lavet er hunde dyre stumper stor respekt for det.
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#26
Indlæg
af K-FINN » 17 apr 2007, 21:13
Lars PH skrev: Der er ikke mulighed for at vi kan få et lidt bedre billed af den manifold. Synes det er super flot med at det ikke er lavet er hunde dyre stumper stor respekt for det.
Jo kan da godt tage et bedre, men det er bare 4 rør der går direkte ud i flange...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
zoolander
Medlem
Indlæg: 152 Tilmeldt: 06 jul 2006, 18:34
Geografisk sted: midt jylland
#27
Indlæg
af zoolander » 17 apr 2007, 22:41
det ligner jo alt godt ude fra rené, total respekt til den hvide racer
Toyota og honda er det skrot som bliver til overs efter daihatsu produktion,
det er da vist omvendt ved nærmere inspektion
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#28
Indlæg
af K-FINN » 17 apr 2007, 22:53
Det er ikke rene der har lavet den, kun leveret turbo, og leveret og monteret megasquirt...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
JBO
Mester Medlem
Indlæg: 668 Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:
#29
Indlæg
af JBO » 26 apr 2007, 01:31
Hvor mange dyser bliver brugt og hvor store er de?
Jonas Olsen
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#30
Indlæg
af K-FINN » 20 maj 2007, 15:27
JBO skrev: Hvor mange dyser bliver brugt og hvor store er de?
Havde ikke lige set du havde spurgt..
Der er brugt 8*365ml..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele