Niox skrev:haha og øv. doh.. men tak.. troede jo lige det var den så hehe.. Men prøver at finde en mere til venstre
Prøv at se på gearkassen/gearkasseklokken den store diameter tæt på selve samlingen mellem motoren og gearkassen, der hvor du kunne forestille dig at svinghjulet sidder..se eventuelt efter starteren, starteren går ind og griber fat i startkransen som sidder på svinghjulet.
Selve sensoren har med 99% sikkerhed fat i svinghjulet på den ene eller anden måde, så hvis du ser en sensor der peger henimod der hvor du kunne forestille dig at svinghjulet/koblingstrykfoden sidder er du nok ikke helt ved siden af
mange tak ae86!!
Rigtig lækkert og det vil jeg lige kigge nærmere på det der! Jeg synes dog ikke jeg kan finde noget tilsvarende det billede på side 142.
Men jeg har været ude og lede efter det du beskriver. Synes den eneste mulighed er at den sidder lige over starteren et sted der er umuligt at komme til uden at fjerne køleren eller starteren stort set. Kan det passe at det er her?
Kan ikke rigtig se noget der inde, så v ik om det ligner det på side 142.
Jeg tror faktisk jeg fandt den. Men den sidder vist lige over startermotoren umuligt at komme til uden at fjerne den eller køleren. Det synes jeg er lige meget at fjerne starteren hvis det nu ikke er det rigtige problem. Desuden målte jeg længere oppe på den ledning jeg gætter på fører til ØD giveren og det ser ud til at der er hul igennem.. Ved bare ikke om der er nok hul igennem..
Men jeg tror jeg må erkende at den må på værksted.. De har jo de der motortestere eller hva de hedder som kan sige hvilken føler den er gal med lige med det samme..
Men mange tak for hjælpen i hvert fald! Det sgu lækkert!
Skriv endelig hvis i selv ligger inde med sådan en motortester eller kender en som gør. Og som så også har lyst til at hjælpe mig med at teste den. Selvfølgelig for nogle penge eller øl eller vin..
Nå ja.. bor på amager forresten... Jamen der var en samling længere oppe som ku tages fra hinanden som jeg så ku måle på.. Så boksen ikke havde del i kredsløbet
Har lige snakket med et værksted der har dette udstyr. De siger der slet ikke er et stik på denne escort, de kan koble det til og at de bliver nødt til at lave udelukkelsesmetoden.. Kan det virkelig passe?