Nürnberg ringen?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Exhume.dk
Senior Medlem
Geografisk sted: Midt i det mørke

#21 Indlæg af Exhume.dk »

klyfax skrev:
Har hørt mange sige at Ringen ik er det samme på PS2 / Xboxen som i virkeligheden...

Har prøvet den på PS2/3 og PC med GTR2 og Race 07 og alle er lidt forskellige, men det er med textur og detalje, og visse sving er mere/mindre skarpe, men det er små detaljer. GranTurismo 4 er bestemt en af de mest nøjagtige, men smal..lidt for smal.

Alle er med et højre sving og venstre sving som i virkligheden dog.

Mener at ku huske noget med 172 punkter(sving) på de 20.8 km.

Så god forberedelse/tørtræning at kører den nu på XBOX, PC/PS3-what-ever.
kafir harbi
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#22 Indlæg af klyfax »

Exhume.dk skrev:
Har prøvet den på PS2/3 og PC med GTR2 og Race 07 og alle er lidt forskellige, men det er med textur og detalje, og visse sving er mere/mindre skarpe, men det er små detaljer. GranTurismo 4 er bestemt en af de mest nøjagtige, men smal..lidt for smal.

Alle er med et højre sving og venstre sving som i virkligheden dog.

Mener at ku huske noget med 172 punkter(sving) på de 20.8 km.

Så god forberedelse/tørtræning at kører den nu på XBOX, PC/PS3-what-ever.

LIDT FOR SMAL i GT4... Det siger du ikke, man kan jo fandme ik overhale uden at bruge græsset i GT4...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia C

#23 Indlæg af JerrilD »

Har spillet Forza Motorsport 2 som skulle være der mest realistiske spil lige pt til som er ude :P
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Brugeravatar
kolermanden
Senior Medlem
Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Kontakt:

#24 Indlæg af kolermanden »

Ravnen skrev:
Exhume.dk skrev:
...Walla

Nu på to hjul......!?

Billede

Sådan her?

bare lidt info til ravnen så har jeg lige kørt 341 meter på 2 hjul her i weekend :up:
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
Brian-HKD
Medlem

#25 Indlæg af Brian-HKD »

Jeg har stået for at arrangere Honda klubbens / Trackdays klubbens tur dernede sidste år (2007) og har været på Nürburgring rigtig mange gange.

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage med nogle erfarne drenge derned de første par gange. Peter Dyrelund fra Alfaklubben har arrangeret det vi kalder "Pilgrimsturen" derned flere gange og jeg har selv været med som instruktør nogle gange. Det kan helt klart anbefales som nybegynder at tage med der, for der er nogle erfarne Danskere som står klar til at hjælpe. Vi er typisk 30-40 stykker med på sådanne en tur og det er super hyggeligt med fællesspisning og løgnehistorier om aftenen, hvor der normalt også bliver vist film / PS2 / Xbox og tegnet og fortalt om ideallinier osv.

Er helt klart en fordel at have øvet sig hjemmefra på banen ved at se film og køre en masse på Xbox/PC/PS

Det varer ikke så længe før dato'en for 2008 Pilgrimsturen bliver offentliggjort, så følg evt. med i kalenderen på www.honda-klub.dk for mere info.
Brugeravatar
kolermanden
Senior Medlem
Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
Kontakt:

#26 Indlæg af kolermanden »

Kan se at selv ford kan det med to hjul :?

http://www.youtube.com/watch?v=91MJVtcI ... re=related
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia C

#27 Indlæg af JerrilD »

Brian-HKD skrev:Jeg har stået for at arrangere Honda klubbens / Trackdays klubbens tur dernede sidste år (2007) og har været på Nürburgring rigtig mange gange.

Jeg vil helt klart anbefale dig at tage med nogle erfarne drenge derned de første par gange. Peter Dyrelund fra Alfaklubben har arrangeret det vi kalder "Pilgrimsturen" derned flere gange og jeg har selv været med som instruktør nogle gange. Det kan helt klart anbefales som nybegynder at tage med der, for der er nogle erfarne Danskere som står klar til at hjælpe. Vi er typisk 30-40 stykker med på sådanne en tur og det er super hyggeligt med fællesspisning og løgnehistorier om aftenen, hvor der normalt også bliver vist film / PS2 / Xbox og tegnet og fortalt om ideallinier osv.

Er helt klart en fordel at have øvet sig hjemmefra på banen ved at se film og køre en masse på Xbox/PC/PS

Det varer ikke så længe før dato'en for 2008 Pilgrimsturen bliver offentliggjort, så følg evt. med i kalenderen på www.honda-klub.dk for mere info.

Er det kun for honda klubben eller også for os andre som køre i et andet mærke? :P :grin:
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Darth Sidious
Senior Medlem
Geografisk sted: det mørke jylland

#28 Indlæg af Darth Sidious »

kolermanden skrev:
Ravnen skrev:
Exhume.dk skrev:
...Walla

Nu på to hjul......!?

bare lidt info til ravnen så har jeg lige kørt 341 meter på 2 hjul her i weekend :up:

hvis du øver dig lidt så tror jeg godt du kan nå de 402m :gnaek:
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
Besvar