søger-4WD til rullefelt
Redaktør: Moderatorer
-
natmekanikeren
- Medlem
det er mine 2 mobile felter,12 meter firkantjern,1 aluminiumsplade klippet og bukket hos den lokale smed,transporthjul monteret direkte på feltet,så det kan løftes og køre frem og tilbage,2 førehustipstempler fra min Scaniatid,som kan både trykke og trække ,et par dage af juleferien hvor jeg har skåret svejset og boret
Dertil skal lægges et par af fru Knudsens månedslønninger + hendes feriepenge til hard og software der kan håndtere 2 rullesæt samtidigt
Ud over at jeg nu kan effektmåle 4WD,har jeg også udstyr så jeg seperat kan logge på det forreste og bagerste rullesæt,således at det kan ses hvordan effekten fordeles mellem de 2 rullesæt
Otto
Dertil skal lægges et par af fru Knudsens månedslønninger + hendes feriepenge til hard og software der kan håndtere 2 rullesæt samtidigt
Ud over at jeg nu kan effektmåle 4WD,har jeg også udstyr så jeg seperat kan logge på det forreste og bagerste rullesæt,således at det kan ses hvordan effekten fordeles mellem de 2 rullesæt
Otto
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
natmekanikeren skrev:det er mine 2 mobile felter,12 meter firkantjern,1 aluminiumsplade klippet og bukket hos den lokale smed,transporthjul monteret direkte på feltet,så det kan løftes og køre frem og tilbage,2 førehustipstempler fra min Scaniatid,som kan både trykke og trække ,et par dage af juleferien hvor jeg har skåret svejset og boret
Otto
Fedt! Også fedt at du kan måle hvor meget effekt der kommer til hver aksel. Tror jeg da ikke nogen af de andre drenge med 4wd målingere kan... Men ved det ikke...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
efterz
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Herning, Midtjylland
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Finn T Pedersen skrev:Har du sænket ladetryk ved denne rulning, har den ikke vist over 500 før ?
Eller var det andet felt ?
MVh Finn
Det var vist på noget Super-Blub-Benzin
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
efterz
- Mester Medlem
- Kontakt:
mh skrev:Finn T Pedersen skrev:Har du sænket ladetryk ved denne rulning, har den ikke vist over 500 før ?
Eller var det andet felt ?
MVh Finn
Det var vist på noget Super-Blub-Benzin
Korrekt. Denne måling er på 98okt.
Den tidligere måling på 528hk var på Oktan 109, og med højere ladetryk og mere fortænding
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
-
audi_claus
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Kontakt:
natmekanikeren skrev:Også tak til dig Jonas
Er rigtig glad for, at jeg fik mulighed for at rulle en powerfuld bil på 4X4 feltet
Jeg er stadig interesseret i at teste 3-4 biler mere inden det begynder at tage penge for det
Otto
Ved ikke, hvor længe, du kan vente - jeg er pt i Spanien og min styrebox i USA - men burde kunne køre i 1. eller 2. uge af Marts ?
Den er med en frisk måling fra VAE på godt 525 Hk /600Nm på 98 okt.
Jeg hører i hvert fald, når jeg kommer tilbage.
- Vedhæftede filer
-
- VAE dyno 531 Hk small.jpg (120.51 KiB) Vist 779 gange
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe) 
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer
-
efterz
- Mester Medlem