zoolander skrev:er det den der sorte sierra v6 fra dhb
MAT sorte
Redaktør: Moderatorer
zoolander skrev:er det den der sorte sierra v6 fra dhb

Yugo Turbo skrev:vil sige at potentialet er der, nu skal teknikken "bare" styres ind... det er jo ret svært at lave noget der skyder en go fart på 402 banen når cylindermanden borer motoren for stramt. man forventer jo at ens cylindermand ved hvad han laver og dermed bør sige til hvis man bestiller noget arbejde der efter hans mening ikke vil spille. men der er to muligheder her...
enten ved han ikke nok om hans arbejde sat i forhold til brugen af den motor der skal arbejdes på. eller også er han uopmærksom.
I begge tilfælde er det jo ikke en mand man ønsker at få lavet noget ved en anden gang.
Yugo Turbo skrev:vil
enten ved han ikke nok om hans arbejde sat i forhold til brugen af den motor der skal arbejdes på. eller også er han uopmærksom.
I begge tilfælde er det jo ikke en mand man ønsker at få lavet noget ved en anden gang.
kristoffer skrev:lqs skrev:farven har den.. væk med det latterlige frisørmærke på døren. den kunne faktisk blive helt RÅ med lidt flammelak...de har dotdæk til den også.... de har lige sat den tusinde svensker kroner ned! hvad venter div rigdrenge på?www.christellracing.seRavnen skrev:Hrmmmm.....
hvem gider betale så mange penge for noget du kun kan bruge på en lige bane? kan slet ikke se det fede i at eje sådan en bil.
HenrikGM skrev:Yugo Turbo skrev:vil
enten ved han ikke nok om hans arbejde sat i forhold til brugen af den motor der skal arbejdes på. eller også er han uopmærksom.
I begge tilfælde er det jo ikke en mand man ønsker at få lavet noget ved en anden gang.
Når man nu bygger en motor med flere hundrede gange højere effekt end skidtet blev lavet til, så skal man passe på med at smide sten efter cylindermanden.(jeg siger ikke det ikke kan være berettiget, at man skal passe på med det)
Flere ting går for mig at se galt samtidigt:(bemærk jeg skriver "for mig at se")
Nyboret motor.
Meget lidt indkøring.
Tændrør er smeltet.
Ingen der har tjekket boring vs. stempeldiameter.
Der er en grund til at det tager ganske lang tid at samle en motor hvis alle tolerancer skal tjekkes.
Men meget kort tid hvis den bare skal skrues sammen.
Ærgeligt, ja, men man bør tjekke at tolerancerne er som de skal være, især hvis man står med mange penge begravet i projektet og ydelsen er høj.
Det er altid lastbilchaufførens skyld at cyklister bliver kørt ned. Cyklisterne behøver hverken tænke selv, eller passe på....De betaler dog prisen hver gang.![]()
Hvis boringen var for stram ville et spærmål have afsløret det på 5minutter.

Ravnen skrev:--- mit gæt; når tændrørene er smeltet er det fordi at varmeudviklingen fra seks "varme" stempler havde skudt en vand pakning, resultat: ingen vand = ingen/begrænset varme afledning via topstykker.
-Pedersen- skrev:kristoffer skrev:lqs skrev:farven har den.. væk med det latterlige frisørmærke på døren. den kunne faktisk blive helt RÅ med lidt flammelak...de har dotdæk til den også.... de har lige sat den tusinde svensker kroner ned! hvad venter div rigdrenge på?www.christellracing.seRavnen skrev:Hrmmmm.....
hvem gider betale så mange penge for noget du kun kan bruge på en lige bane? kan slet ikke se det fede i at eje sådan en bil.
He he jaaa hvis man altså kan finde ud af at køre ligeud i den.
Vil sætte 2 trøfler på at du ikke kan tage 402 meter i den, med højre fod helt i bund. Uden at skulle KÆMPE for at køre ligeud..
Det må da være sjovt.