Side 3 af 3

: 04 jan 2009, 18:17
af Zorak
hey kan du ikke smide en pm til mig hvordan du har lavet det med karburatoren..? min escort er blevet totalt skadet så er blevet den "heldige" ejer af en golf 2 1,3 karbu som godt kunne trænge til lidt flere heste... hehe..

Hilsen Jesper..

: 04 jan 2009, 18:33
af JerrilD
Zorak skrev:hey kan du ikke smide en pm til mig hvordan du har lavet det med karburatoren..? min escort er blevet totalt skadet så er blevet den "heldige" ejer af en golf 2 1,3 karbu som godt kunne trænge til lidt flere heste... hehe..

Hilsen Jesper..

http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=17281

.

: 05 jan 2009, 08:59
af Runesm
Malpassi benzintryksregulator, biltema benzinpumpe fra en saab turbo, borede dyser i karburatoren, og en turbo.

I bund og grund det, 1,1 bar uden IC lige nu og har kørt siden starten af august kun afbrudt 2 uger af en defekt regulator.

Re: .

: 05 jan 2009, 10:25
af Zorak
Runesm skrev:Malpassi benzintryksregulator, biltema benzinpumpe fra en saab turbo, borede dyser i karburatoren, og en turbo.

I bund og grund det, 1,1 bar uden IC lige nu og har kørt siden starten af august kun afbrudt 2 uger af en defekt regulator.


Den benzin pumpe er det så en beregnet til karbuartor eller hvordan? Og så bare boret hoveddyset en smule op på gefühl eller? hvad med tændingen, den tændingsbanker ikke, du har måske drejet tændingen en smule?

har du ellers nogen billeder af manifold og resten af opstillingen jeg kan se? synes ikke jeg kunne finde et projekt topic omkring den..