Jeg har efterhånden helt tilgivet dem for dengang, da de 2 gange i træk glemte at lukke pakken ordenligt efter fortoldnigen. Hvilket resulterede i at jeg modtog pakker uden indhold. Heldigtvis lykkede det dem da at finde indholdet fra sending nr. 2 igen.
BLADE DER KOMMER RIGTIG MEGET FOR SENT?
Redaktør: Moderatorer
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
Sorry, men jeg bliver da bare mere og mere tilfreds Postmand Per. Dagens fangst var en ny computer bestilt på nettet i går lige over middag. Plus en lille pakke med noget til en oliekøler, sent fra Virginia i USA med posten (fragt 22$)... i mandags!
Jeg har efterhånden helt tilgivet dem for dengang, da de 2 gange i træk glemte at lukke pakken ordenligt efter fortoldnigen. Hvilket resulterede i at jeg modtog pakker uden indhold. Heldigtvis lykkede det dem da at finde indholdet fra sending nr. 2 igen.
jeg tændt af, hvis jeg skulle til at have bestillt den samme vare for tredie gang.....
-
lqs
- Mester Medlem
nej det er egentlig noget med at DASU har lavet et SPECIALNUMMER!!! det skulle helt klart have været ud D 1. APRIL men er meget forsinket... det er ellers morsom læsning! MVH sørenMorten VJ skrev:lqs skrev:nej...ellers gode gæt... noget med......... DANSKEAUTORITETERSSENILESUDVALG! må det være.... muligvis står D for noget med dement i stedet.....
Forkortet til DASU.
Hvis jeg ikke tager fejl.
Har du husket at betale kontigent ??
Eller er de bare sløve inden for organisationen ?
MVH
Morten
-
Jandk
- Medlem
møffe skrev:år hold da op. jeg har kun ventet 8-10 uger max.. lolRavnen skrev:Har du prøvet at bestille stumper fra England?
Ja christ... jeg har både ventet på PerformanceFord og FastFord og stumper i 1-2 og 3 måneder
og et sæt lygter til nissan fairlady som strandede med DPD (lortefirma) i tyskland i 6 måneder!!!!
Med venlig hilsen
Jan
Jan