Side 3 af 3

: 24 mar 2009, 00:51
af Ferrari Killer
Wildert skrev:[Nåh, men konklusionen er vel: Ronnie - ud af busken - vi skal høre mere :-).


Jamen der er jo ikke så meget at sige til det! :D

Bilen skal opbygges efter GrA trim - (så meget som jeg nu har råd til) - og det findes der en homologeringsattest på. (Faktisk også en til GrN)

Og det fordrer jo implicit - bur, sæder, seler, ildslukningsanlæg osv osv.

Men derudover vil der jo også blive foretaget en række mekaniske konstruktive ændringer - deraf rallysynet - således at de ændringer der afviger fra detailforskrifter for motorkøretøjer, kan accepteres af synsmanden, efter at DASU har sagt ok for dem.

Med henblik på fuldsvejsning - så har jeg ladet mig fortælle at det vil være en fordel at montere buret først - isvejst - inden jeg fuldsvejser resten af karrossen. Så det bliver nok rækkefølgen - efter jeg har fået udbedret det rusthelvede jeg har opdaget.

Og tak til Morten VJ for de dejlige optimistiske ord, citat
" Du kan roligt regne med doppelt så meget rust, og tæring end det billederne viser." :D

Jeg er hermed klar til at gå i krig med det rust helvede! :lee:

: 24 mar 2009, 05:48
af Morten VJ
Men måske problemet er at jeg opfattede det som at du mente at karossen meget nemt ville blive skæv af sømsvejsningen? Og det mener du måske ikke?
Spørger bare lige for at være sikker her .


Hvis man tænker sig lidt om inden man brænder skidtet sammen, så vil jeg mene at risikoen er minimal/ikke eksisterende.

Kode: Vælg alt

Og tak til Morten VJ for de dejlige optimistiske ord, citat 
" Du kan roligt regne med doppelt så meget rust, og tæring end det billederne viser." 


Det er vel bedre at være realist, end håbløs optimist.
Og jeg er så tit blevet skuffet, af et hul på størrelse med en femmer,
blev til udskiftning af plade på størrelse med et A4 ark :grr:

MVH

Morten