giver martin ret.
og boxen er en alm box til en alm gadebil. kender rolf. hvis han vil fortælle mere skal han selv gøre det.
Redaktør: Moderatorer

haløj roffel. jeg fik et nummer for et stykke tid siden, ved ikke om det stadig virker. men gutten samlede boxé til 4x4 modellerne i GR.Nmøffe skrev:rofl skrev:Hej
I kender så mange![]()
![]()
Skal bruge en gearkasse mand der har styr på det - og her tænker jeg på en der virkelig har styr på det og som mener han/hun kan samle min manuel gearkasse til min personbil uden tegninger og IKKE ret meget hjælp fra omverdenen.
Har fundet en i England der kan, og som har alle reservedelene, men kunne være lækkert lige at finde en i Danmark der har styr og lyst til at prøve sine grænser lidt af![]()
![]()
![]()
Selv - tror jeg nok det er lige en for stor mundfuld til mig og håber da nogen af jer kender en der kender en som er frisk![]()
rofl
20254783
mh skrev:Det er en Speciel manuel racer kasse - en af den slags som en alm. powerpage bruger ikke fatter sammensætningen af alligevel... og dermed sagt lad vær med at lav grin (typisk powerpage mentalitet efterhånden) bare fordi du ikke har noget fornuftigt at komme til bordet med...
Nick hvad hed det firma i gladsaxe som jeg hentede dine pakninger til auto-transkassen - de kunne være et bud som ligger tættere på Rofl's hometown...
Yugo Turbo skrev:tror nu også godt jeg ved hvem det er, nu hvor jeg fik kigget under hans profil og hans hjemmeside link. ham og frank hostrup har jo hver sådan en fin cossie der.![]()