Side 3 af 3
: 02 aug 2009, 22:47
af martin306xsi
Prøv at kig efter et 2 polet grønt stik ved ecu´en, det er dia. stikket.
: 02 aug 2009, 22:50
af Transitfar
martin306xsi skrev:Prøv at kig efter et 2 polet grønt stik ved ecu´en, det er dia. stikket.
Ved du også hvad man skal gøre for at udlæse fejlkoderne, og hvad de enkelte koder betyder?
: 02 aug 2009, 22:54
af martin306xsi
Jeg mener ik du kan blinke dem ud, du skal vist ha tester på. Men der må da være en der har Autodata eller Tolarance data, der kan du se om de kan blinkes ud.
: 03 aug 2009, 08:48
af Carsten 205 GTI 1,9 T
Jeg er ret sikker på, at de kan blinkes ud.
Udlæsning af fejlkoder:
1. Tilslut diodeprøvelampens +klemme til batteriets +pol
2. Tilslut diodeprøvelampens negative klemme til diagnosestikkets klemme 2. (Fanger du den forkerte pin, er det blot et stelben, så der sker ikke noget)
3. Sæt tænding på
4. Tilslut klemme 2 i diagnosestikket til stel i 3 - 5 sekunder
5. Fejlkode
Den skal starte med "Test Start" (Kode 12), -blink- pause -blink- -blink-
11, - Test færdig
12, - Test start
13, Lufttemperaturføler Fejl i strømkreds
14, Kølervæsketemperaturføler Fejl i strømkreds
21, Tomgangskontakt Fejl i strømkreds
31, Lambdasonde Forkert blandingsforhold
32, Lambdasonde Forkert blandingsforhold
33, Gasspjældspotentiometer Fejl i strømkreds
41, Induktivgiver Signal mangler
51, Lambdasonde Signal fejl
52, Lambdasonde Signal fejl
53, Spændingsforsyning Fejl
54, ECU Defekt