Æ Fra Jylland

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
m power
Mester Medlem

#21 Indlæg af m power »

tyson2 skrev:
Wankel skrev:
Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.

Kan godt forstå du er bange. Skulle jo nødigt komme en mand der rent faktisk går i pænt tøj og tager et bad engang i mellem, og vise jeres damer at det ikke er alle mænd der lugter af sved og og har ølånde. Så forstår udemærket din frygt.

Vi er kommet videre. Vi har ikke skæg der gik af mode i 80erne sammen med metallicatrøjer :lol:

kan du overhovedet få skæg :lusket:
Senest rettet af m power 24 feb 2010, 20:15, rettet i alt 1 gang.
dinmor
Medlem

Re: ..

#22 Indlæg af dinmor »

BANDIT skrev:L ron er sku heller ikke rigtig jyde , han er osse bare en skide øboer :tooth:

How how!! Han er fra Als, ligesom mig. Han er en hjemmedrengene :up:
tyson2
Senior Medlem
Geografisk sted: 4600 Barbados

#23 Indlæg af tyson2 »

m power skrev:kan du overhovedet få skæg :lusket:

Hehe. nej ikke efter gentagne cafe-latte-moccachoco relaterede ulykker :D
Brugeravatar
Wankel
Mester Medlem
Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Kontakt:

#24 Indlæg af Wankel »

tyson2 skrev:
m power skrev:kan du overhovedet få skæg :lusket:

Hehe. nej ikke efter gentagne cafe-latte-moccachoco relaterede ulykker :D

haha, så må du jo forsøge at gøde det lidt - YEAY Rim love :mrgreen:
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens

#25 Indlæg af Captain Slow »

Hey gutter,, rooolig nu,

jeg postede da ikke indlægget for at skabe splid mellem landsdelene

sådan er jeg altså ikke :ha:

ps.. Fuck Sjælland
I love everything thats fast enough to do something stupid with
tyson2
Senior Medlem

#26 Indlæg af tyson2 »

Wankel skrev:haha, så må du jo forsøge at gøde det lidt - YEAY Rim love :mrgreen:

Med det brunstige Asbjørn Riis skæg du render rundt med må du da selv ha delt rundhåndet ud af rimjobsne :lol:
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#27 Indlæg af møffe »

tyson2 skrev:
Wankel skrev:
Det jeg frygter mest er de cafe-latte-moccachoco drikkende, brunchædende, burburry tørklæde bærende, bevar christinia, bøsse hippier som vader løst rundt omkring på jeres ø.

Kan godt forstå du er bange. Skulle jo nødigt komme en mand der rent faktisk går i pænt tøj og tager et bad engang i mellem, og vise jeres damer at det ikke er alle mænd der lugter af sved og og har ølånde. Så forstår udemærket din frygt.

Vi er kommet videre. Vi har ikke skæg der gik af mode i 80erne sammen med metallicatrøjer :lol:

svedlugt,ølånde ved kællingerne godt hænger sammen med stor løgpose og kæmpelem..

hvor forvaskede hippityper med smarte ord og fancy deo under armene dækker over slatten pik og rynkede løg.

sådan er det bare.. :grin:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
tyson2
Senior Medlem

#28 Indlæg af tyson2 »

Nu ved jeg godt i er jyder, men alligevel burde i sgu da vide at hippier er beskidte mennesker der går i usselt tøj(Lidt ligesom jer :D ) og intet har at gøre med de burbury bærende fimsede skoledrenge der går på cafe.
wukshady
Senior Medlem
Geografisk sted: Vendsyssel

#29 Indlæg af wukshady »

Jeg ved præcis hvad Møffe mener... Hippie = venstreorienteret, ren eller beskidt = sjællander = københavner
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#30 Indlæg af møffe »

tyson2 skrev:Nu ved jeg godt i er jyder, men alligevel burde i sgu da vide at hippier er beskidte mennesker der går i usselt tøj(Lidt ligesom jer :D ) og intet har at gøre med de burbury bærende fimsede skoledrenge der går på cafe.

hippi tyber er folk der ikke æder andet end økologisk (så længe de er tæt på lønningsdag) udelukkende pga det lyder mere korrekt uden at vide hvad økologi står for. samtidig med de går i modetøj lavet i lande hvor økologi er et fremmedeord når det kommer til deres industri.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar