Hartvig skrev:Måske er det jeg savner et fællesskab, hvor vi (læs: NSAD og de uorganiserede streetracere) trækker på fælles hammel for at få etableret nogle permanente baner, der ikke nødvendigvis skal ligge som langt som overhovedet fra hinanden som f.eks. Sindal og Holeby. Det kunne lade sig gøre i Malmö og derfor burde det også kunne lade sig gøre i f.eks. Aalborg, Aarhus, Esbjerg, Odense og København.
/Hartvig
Man kunne jo nok komme en hel del tættere på den virkelighed, hvis de uorganiserede blev organiserede. I dag er der kun én organisation som henvender sig til disse, og det er tadaaa NSAD...
Hvis folk vil tilbage til rødderne, uden klister og et langt besværligt regelsæt, så meld jer dog ind i NSAD og gør en forskel.
Der er ingen grund til at forskellige grupper af kørere, arrangører og publikum arbejder i hver sin retning. Lige nu er der kun NSAD (og DASU), så vælg én og benyt din indflydelse, istedet for bare at "tude" på internettet. (Dette var ikke ment til dig Hartvig, men til folket generelt
Jeg har selv meldt mig ind som støttemedlem i kørerforeningen NSAD, det koster kun 100kr, og jeg agter da at deltage på generalforsamlingen og benytte min stemmeret.
Kom ud af busken!