: 20 sep 2011, 22:53
Ja hold kæft stål toppakninger kan være svære og se skader på!
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://www.powerforum.dk/
HenrikGM skrev:dinmor skrev:HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.
Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...
Ok, hvad er årsagen da så?
dinmor skrev:HenrikGM skrev:dinmor skrev:HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.
Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...
Ok, hvad er årsagen da så?
Forkert tilspænding af topstykke fra fabrikkens side af etc - gamle supra'er er glimrende eksempler på dette.
Gummispoiler skrev:dinmor skrev:HenrikGM skrev:dinmor skrev:HenrikGM skrev:Termostaten er tjekket, og den vender rigtigt? Kan den udlufte?
Er trykekspansionsbeholderens låg iorden?(ret tryk)
I sjældne tilfælde er den kun læk v. bestemt stressforhold(temperatur) og bliver så tæt igen, MEN der hvor vandet siver(feks en indsugningskanal) der kan man se spor efter vandet i kanalen.
Toppakning på std biler går ikke i stykker inde for bilens levetid, medmindre der er tale om en kronisk fejl, eller fejl40.
Bob bob ikke. Nok ikke lige på den model, men det hænder da...
Ok, hvad er årsagen da så?
Forkert tilspænding af topstykke fra fabrikkens side af etc - gamle supra'er er glimrende eksempler på dette.
Det kan man vel også kalde en "fejl 40" ??!?