Side 3 af 3

: 18 jun 2011, 13:58
af lqs
prøv at kig rigtigt efter.... de starter rulningerne fra 0bar abs....

: 18 jun 2011, 15:19
af needspeed
Lækre klumper metal :-D

: 18 jun 2011, 17:10
af HenrikGM
lqs skrev:prøv at kig rigtigt efter.... de starter rulningerne fra 0bar abs....


Ventilatoren i værkstedet er kraftig noktil at skabe tomt rum :wink:

Måske der er noget med der hvor nul er, og hvor det burde være.

Ikke sikkertdet er andet end fejl40, men så mangler der lige 100kpa tryk et sted.

: 18 jun 2011, 22:41
af Yugo Turbo
Kuno skrev:Yugo Turbo skrev:
og evoen er voldsomt længe om at trække feltet op med den påståede effekt,

Så vidt jeg ved kan man på Dynapack selv bestemme tiden der skal gå fra X rpm op til max rpm. Da jeg var på Dynapack blev den sat til 10 sek. Så umiddelbart kan man ikke konkludere noget ud fra tiden.


Nu har jeg kørt med i en evo med +-1000 og hvis den der skulle ha 1400 så ville det ikke ha hverken lydt sådan eller været så længe om det træk. den mangler helt det eksplosive der kommer af at kombinere en meget stor turbo (for at kunne opnå effekten) med en ganske lille motor (set ud fra den påståede effekt) hvis man stiller bremsen for hårdt på rullerne giver det bare spind med den høje effekt. så kan man jo spænde den mere ned, men det afviger ikke fra at jeg på ingen måde kan godtage påstanden om de 1400 hk. måske der er 7-800 hjemme men så er det max

: 19 jun 2011, 13:09
af lqs
prøv lige at kig igen. eller læg den rulning ind du skriver om. den jeg ser er rullet med dynopack. dvs ingen ruller, dvs ikke spænde ned, dvs oliemotorer spændt på hjulnav istedet for hjul, dvs ingen mulighed for spin.
MVH søren

: 19 jun 2011, 16:41
af Yugo Turbo
jeg bemærkede ikke andet end de tal de opgiver, fik ikke fokuseret på andet end tal, lyd og tid. og bilen lyder stadig ikke til at være presset på det niveau de påstår. lyden i den jeg har kørt med i er ganske meget mere presset og den laver 400 hk mindre. det hænger bare ikke sammen