Rep af Borg Warner Turbo

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#21 Indlæg af K-FINN »

Er det små fine ridser, betyder det intet man fjerne dem med fint sandpapir.

Hvad pris angår, må du jo finde dem der rent faktisk kan lave den, og få dem til og kommer med en pris
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#22 Indlæg af Jakobsen »

ja små og små under 1mm vil jeg tro nogle man ku mærke med neglen men kort 220 og så stille og rolig pudse lidt.

Jamen Scan Turbo kan ikke renovere den, så ved ik hvem ellers her i DK der arbejder med dem, og kan få reservedele til dem. Kan da prøve det cylender service Egon
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#23 Indlæg af K-FINN »

Esbjerg cylænderservice er importør i DK...

Når rene fra turbomotor kan skaffe renoveringskit, ja så bør de andre jo også, men tror nærmere det er viljen der mangler
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#24 Indlæg af Jakobsen »

Prøver at kontakte dem i Esbjerg så må vi se hvad de siger :wink: Ellers må jeg bestille en ny i USA eller noget Holset HX40
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#25 Indlæg af Saab-Daniel »

Min bror arbejder hos Esbjerg Cylinderservice og har gjort det i 10 år efterhånden - hvis det kan gøre det...
Jeg kan tage en sludder med ham også om det, men prøv at ringe til dem, de er ikke uden evner...
/Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#26 Indlæg af Jakobsen »

Fik snakket med Esbjerg cylender service..

De ku godt renovere den med turde ik komme med en reel pris, andet end 5000-6000kr ca måske. Turbo'en er kun solgt på det amerikanske marked så hjul osv skal købes i USA. lejre rep sæt havde de dog på lager.

Tror bare den ryger i jern containeren en smut... så ny på vej fra USA..

kommer fra 8.1L John Deer 210HK motor 2200rpm
wukshady
Senior Medlem
Indlæg: 475
Tilmeldt: 16 okt 2004, 23:51
Geografisk sted: Vendsyssel

#27 Indlæg af wukshady »

Hvis ikke den er i containeren allerede, kunne man så evt lokke dig til sende den en tur til nordjylland? Betaler selvfølgelig gerne porto og lidt for besværet.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#28 Indlæg af HenrikGM »

wukshady skrev:Hvis ikke den er i containeren allerede, kunne man så evt lokke dig til sende den en tur til nordjylland? Betaler selvfølgelig gerne porto og lidt for besværet.


God ide!!
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup

#29 Indlæg af Jakobsen »

Den er allerede væk... men kan skaffe ny til 4500kr plus moms afgift og fragt..

Den er jo intet værd når det ik kan betale sig af reppe den med de priser de slynger ud her i DK.
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#30 Indlæg af needspeed »

Vi har haft en rigtigt træls oplevelse med Esbjerg cylinderservice..

Havde en turbo på en Toyota Avensis 2,2 D4D, som havde tykket lidt gummi fra indsugningsslangen, som så hylede for meget. Den blev sendt derop og de lavede den..
Bliver så monteret og den hyler ligeså meget.
Snakker med dem, og de siger den fejler intet.. Vi afmontere igen, sender den der hen igen.
Kommer tilbage med meldingen om at den intet fejler.
Bliver så monteret igen, og den larmer stadig..
De begynder så at komme en ideér om at der sidder noget og blokere tryksiden.. Det kigges efter, intet at se.. Esbjerg cylinderservice droppes og en ny original købes, og det virker.. Træls træls træls.

De kan så skaffe originale turboer til Toyota billigere end vi selv kan (Toyota).. :tooth:

Men har ellers hørt meget godt om dem.. De faldt bare lidt i kurs hos os..
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Besvar