Side 3 af 7
: 05 jun 2012, 01:20
af lqs
prøv at gå ind på BG. kig lidt billeder af baneprep... hvem der gjorde hvad vil så fremgå ret tydeligt!
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?p ... 5#comments
MVH søren
PS. nogen der kan fortælle hvem der vandt de forskellige klasser. samt titlen som danmarks hurtigste bil. ville også gerne høre hvem der blev to og treer....
: 05 jun 2012, 08:47
af VRT
Så vidt jeg ved gik førstepladsen i 4wd outlaw + samlet i klassen outlaw til brugeren MTECH herinde fra - Golf 2 R36 turbo m. 4-motion.
: 05 jun 2012, 13:17
af John Sahl
VRT skrev:Så vidt jeg ved gik førstepladsen i 4wd outlaw + samlet i klassen outlaw til brugeren MTECH herinde fra - Golf 2 R36 turbo m. 4-motion.
Alle resultaterne er her:
http://vmax.dk/article/78885
: 05 jun 2012, 13:34
af Mads G
Hvordan hænger
Flotteste lakering: Morten Jensen, VW Golf I Cab.
Flotteste finish: Morten Jensen, VW Golf I Cab.
Flotteste fælge: Morten Jensen, VW Golf I Cab.
sammen med at han får en 2. plads?
Bobblen på førstepladsen vinder ikke i en eneste af de enkeltopstillede dicipliner..
: 05 jun 2012, 13:40
af morten jønsson
Sku for ringe at de offentliggør listerne, selvom de godt VED at der er fejl i dem.
Respektløst overfor kørerne syntes jeg.
Per Boyesens tid i superfinalen er slet ikke registreret!
: 05 jun 2012, 13:55
af lqs
John Sahl skrev:VRT skrev:Så vidt jeg ved gik førstepladsen i 4wd outlaw + samlet i klassen outlaw til brugeren MTECH herinde fra - Golf 2 R36 turbo m. 4-motion.
Alle resultaterne er her:
http://vmax.dk/article/78885
hvis du kan finde resultaterne... kan du så ikke fortælle lidt om dem? hvordan man er nået frem til dem mm...?
MVH søren
: 05 jun 2012, 14:09
af K-FINN
HenrikGM skrev:Der var tid nok til at afvikle det, men af een eller anden grund fik man ikke stigerne sadt op, uden det tog ca. forever.
Publikum snakkede meget om afviklingen, og ca. 50% var væk inden semifinalerne var i udsigt.
Kvaliteten på arrangementet(402m delen) set fra publikums side forsvandt da den frie træning ophørte.
Jespers powerdemonstration var nok et udtryk for irritation vil jeg tro. Der var så meget excessive hjulspin at tiden vist ikke rigtigt var vigtig længere. Han blev en vigtig brik i underholdningen må man sige. Meget iskold kørsel. Der skal forholdsvist store nosser til at styre så meget og blive ved med at holde kablet stramt.
Overhørte flere diskussioner på tribunen om at en del kørere var blevet udelukket på anden dagen. Nogen der ved hvad der skete, hvis det var tilfældet?
Der var ihvertfald noget hurlumhej med at få bilerne frem til elimineringen, og det spolerede afviklingen fuldstændigt.
Grebet på banen burde ikke diskuteres da den del er ens for alle. Dækvalg og opsætning burde være i førerens magt at gøre noget ved.
Brændstof grundtryk på 5 bar, og så mappet 4x3200ml methanoel dyser ud til 92%, det skal give en del hjulspin. Jesper hyggede sig med det. Helvede det så fedt ud
: 05 jun 2012, 14:17
af John Sahl
lqs skrev:hvordan man er nået frem til dem mm...?
MVH søren
Bilerne har kørt fra den ene ende til den anden, og så har man målt tiderne.
: 05 jun 2012, 14:22
af lqs
jaså! så kan du jo skrive hvem der blev 1-2-3-4 i årets DHB.
for jeg kan ikke gennemskue det!
MVH søren
: 05 jun 2012, 19:56
af cb
Søren kan ikke se du vil hen med hvem der har lavet banen.
De folk som har lavet den har taget fri i en hel uge for at være der nede og gør klar, dette har de gjordt uden at få andet end utak for det. det de har lavet er efter anvisniger fra MECA folkene og tror nok de ved hvordan man laver en bane.
Man har ikke lov til at lave lige havd man vil og der kommer aldrig en fuld preppet bane som der kan køres Tf på
Kan ikke forstå med alle de kloge hoveder der er herinde de ikke stiller sig til rådighed således vi engang for alle kan få det perfekte DHB hvor alle er tilfredes.