Side 3 af 3

: 23 jan 2013, 06:39
af Runesm
K-FINN skrev:Når man så er færdig, kan man så rulle bil 2 gange, med lukket og åbnet ventil.
Så ligger man kurver oveni hinanden, og vudere så om det var bøvlet værd.


500hk i 1x2,5" rør? Om ikke andet så for lydens skyld når man åbner ventilen

: 23 jan 2013, 16:09
af K-FINN
Der laves fint 1000hk på en 4" rør på 3.0 L
Flere 4agte laver knap 500hk , hvor downpipe er 3" og derefter resten er 2,5".

Har målt en 2.0 med 2,5" remus bagpotte, altså ikke gennemstrøm. Den lavede 400hk, og der var ingen forskel om vus var åbent eller lukket..

Min påstand er, er hele system 3", og kun bagpotte 2,5", gør det ingen forskel i hveken spol eller max hk.

: 23 jan 2013, 16:43
af Runesm
K-FINN skrev:Der laves fint 1000hk på en 4" rør på 3.0 L
Flere 4agte laver knap 500hk , hvor downpipe er 3" og derefter resten er 2,5".

Har målt en 2.0 med 2,5" remus bagpotte, altså ikke gennemstrøm. Den lavede 400hk, og der var ingen forskel om vus var åbent eller lukket..

Min påstand er, er hele system 3", og kun bagpotte 2,5", gør det ingen forskel i hveken spol eller max hk.


Javel ja. Jeg har bare taget udgangspunkt i de skemaer man finder på nettet når man søger "exhaust size hp" :)

Men så kunne han så lave 2x2" som afslutning, og 3" før udgreningen :)
Så er han da 100% sikker på at have nok "plads".

Det vil også gøre den tyst som en ninja indtil den får lidt pedal. Mandigt