navne forviring eller hvad....

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#21 Indlæg af Yugo Turbo »

kender en anden der har haft sådan en vogn engang en fra viborg... sjovt at der evt er to af så sjælden en bil i dk.
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
McCoy SPC
Senior Medlem
Geografisk sted: Horsens

#22 Indlæg af McCoy SPC »

Jeg har et video klip fra en svensk biljagt, hvor en a deres politivolvoer bliver sat godt og grundigt bag ud a sådan en Lotus Omega, og det går bare stærket MEGET STÆRKT :D
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#23 Indlæg af Yugo Turbo »

ja det klip kender jeg også godt, FAAAAARRRVVVVEEEELLLLLLLLL polis
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
McCoy SPC
Senior Medlem

#24 Indlæg af McCoy SPC »

Den kommer lige ned på de 100 kmt, og så overhaler den og så er den væk. Jeg tror ikke engang at polisen kunne nå at sige Øhhh nå, inden de ikke kunne se den mere. :D
Danielsito
Senior Medlem
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Kontakt:

Video

#25 Indlæg af Danielsito »

McCoy SPC>> Det er en Saab 9.3 polisen kører i, i den video. (Mener jeg der står).

På vores hjemmeside har vi et par videoer, med vore egne. Bl.a. en 0-300 Km/t video. I klippet kører vi dog med lavere ladetryk, end standard.

Yugo Turbo>> Der er faktisk flere i DK. To i København (Vi bor begge i Malmö). Der er en omkring Roskilde. Børge i Jylland har en. Der har været en på Fyn, i sommers.
Jeg har dog aldrig hørt om at der skulle have været nogen indregistreret i DK. De kostede 1,3 Mill i DK i 1992!!
...Daniel Slater :mrgreen:
Brugeravatar
McCoy SPC
Senior Medlem

#26 Indlæg af McCoy SPC »

Ok, så er mit klip enten kortet ned, eller har jeg bare ikke kunnet tage øjnene a den Lotus Omega *G* :shock:
Danielsito
Senior Medlem
Kontakt:

LO

#27 Indlæg af Danielsito »

TinasMartin>> Var der forresten 2 på den motorcykel? Og hvornår var det ca?
For min kammerat med en anden Lotus Omega har kørt mod en mc for et par måneder siden. Der sad 2 på. Og ham på motorcyklen var BARE overrasket :!:
Han var forresten med i det program på Tv3. Der kørte han også mod en mc. Men fik desværre røv! :lol:

Jeg har kørt mod en mc i Glostrup, sidste år. DER gik det stærkt!
Og så kørte jeg mod en i foråret. Ude i Rødovre. Men den var ikke så hurtig.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

Re: LO

#28 Indlæg af mh »

Daniel 537 skrev:TinasMartin>> Var der forresten 2 på den motorcykel? Og hvornår var det ca?
For min kammerat med en anden Lotus Omega har kørt mod en mc for et par måneder siden. Der sad 2 på. Og ham på motorcyklen var BARE overrasket :!:
Han var forresten med i det program på Tv3. Der kørte han også mod en mc. Men fik desværre røv! :lol:

Jeg har kørt mod en mc i Glostrup, sidste år. DER gik det stærkt!
Og så kørte jeg mod en i foråret. Ude i Rødovre. Men den var ikke så hurtig.

ja der var 2 på den og han havde GOD grund til at være overrasket han drejede vist af ude i krydset i rødovre ud mod amager landevej og motor-stien :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Danielsito
Senior Medlem
Kontakt:

LO

#29 Indlæg af Danielsito »

Øv...
Så er det ikke mig, men min kammerat med Lotus Omega nr 892, du har set.. :cry:

Nu kører jeg jo heller ikke ræs på offentlige veje :!: :lol:
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

Re: LO

#30 Indlæg af mh »

Daniel 537 skrev:Nu kører jeg jo heller ikke ræs på offentlige veje

den må du længere ud på landet med hvad koster det at have sådan en bil i sverige både prisen på vognen og forsikr. :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar