navne forviring eller hvad....
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- McCoy SPC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- McCoy SPC
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Video
McCoy SPC>> Det er en Saab 9.3 polisen kører i, i den video. (Mener jeg der står).
På vores hjemmeside har vi et par videoer, med vore egne. Bl.a. en 0-300 Km/t video. I klippet kører vi dog med lavere ladetryk, end standard.
Yugo Turbo>> Der er faktisk flere i DK. To i København (Vi bor begge i Malmö). Der er en omkring Roskilde. Børge i Jylland har en. Der har været en på Fyn, i sommers.
Jeg har dog aldrig hørt om at der skulle have været nogen indregistreret i DK. De kostede 1,3 Mill i DK i 1992!!
På vores hjemmeside har vi et par videoer, med vore egne. Bl.a. en 0-300 Km/t video. I klippet kører vi dog med lavere ladetryk, end standard.
Yugo Turbo>> Der er faktisk flere i DK. To i København (Vi bor begge i Malmö). Der er en omkring Roskilde. Børge i Jylland har en. Der har været en på Fyn, i sommers.
Jeg har dog aldrig hørt om at der skulle have været nogen indregistreret i DK. De kostede 1,3 Mill i DK i 1992!!
...Daniel Slater 
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Kontakt:
LO
TinasMartin>> Var der forresten 2 på den motorcykel? Og hvornår var det ca?
For min kammerat med en anden Lotus Omega har kørt mod en mc for et par måneder siden. Der sad 2 på. Og ham på motorcyklen var BARE overrasket
Han var forresten med i det program på Tv3. Der kørte han også mod en mc. Men fik desværre røv!
Jeg har kørt mod en mc i Glostrup, sidste år. DER gik det stærkt!
Og så kørte jeg mod en i foråret. Ude i Rødovre. Men den var ikke så hurtig.
For min kammerat med en anden Lotus Omega har kørt mod en mc for et par måneder siden. Der sad 2 på. Og ham på motorcyklen var BARE overrasket
Han var forresten med i det program på Tv3. Der kørte han også mod en mc. Men fik desværre røv!
...Daniel Slater 
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Re: LO
Daniel 537 skrev:TinasMartin>> Var der forresten 2 på den motorcykel? Og hvornår var det ca?
For min kammerat med en anden Lotus Omega har kørt mod en mc for et par måneder siden. Der sad 2 på. Og ham på motorcyklen var BARE overrasket![]()
Han var forresten med i det program på Tv3. Der kørte han også mod en mc. Men fik desværre røv!![]()
ja der var 2 på den og han havde GOD grund til at være overrasket han drejede vist af ude i krydset i rødovre ud mod amager landevej og motor-stien
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Kontakt:
LO
Øv...
Så er det ikke mig, men min kammerat med Lotus Omega nr 892, du har set..
Nu kører jeg jo heller ikke ræs på offentlige veje

Så er det ikke mig, men min kammerat med Lotus Omega nr 892, du har set..
Nu kører jeg jo heller ikke ræs på offentlige veje
...Daniel Slater 
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Re: LO
Daniel 537 skrev:Nu kører jeg jo heller ikke ræs på offentlige veje
den må du længere ud på landet med hvad koster det at have sådan en bil i sverige både prisen på vognen og forsikr.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk