Side 3 af 3
: 10 jan 2004, 21:41
af Transitfar
Eller denne: Anbring dit batteri i et lille tæt rum, og tilslut et ladeapparat. Sæt laderestyrken til ca 40 Ampere. Vent ca. 12 timer.
Gå derefter ind til batteriet for at kontrollere væskestanden. Samtidig tænder du lige en smøg.
Hvis du tør......
: 10 jan 2004, 21:48
af Luffe
ja eller hvorfor ikke bare pille batteriet ud til syn, og så i med det igen bag efter!
eller køb en cykel med dynamo og droppe alt det bøvl med syn, batterier og alt det andet skidt!
: 10 jan 2004, 21:50
af Morten VJ
Det lyder jo direkte sundhedsskadeligt
Men jge kommer i tanke om at jeg for ca 10 år siden fik synet min gamle 2002 er med batteriet i bagagerummet jeg brugte et org. Bmw batteri med udluftningsslange, og det var selvfølgeligt forsvarligt fastspændt.
Men prøv at kigge i reglementet for rally biler da der står en udførlig beskrivelse om flytning af batteriet.
MVH
Morten
: 10 jan 2004, 22:01
af lqs
pas på med at blande RALLYBILER sammen med alm. GADEBILER! MVH. søren
: 10 jan 2004, 22:30
af Morten VJ
Det var kun ment som inspiration. Min erfaring er hvis det ser fornuftigt ud er der normalt ingen problemer.
MVH
Morten
: 10 jan 2004, 23:02
af Luffe
synsmænd er selvhøjtidlige fjolser- som bare gør deres arbejde!
hvis det er forsvarligt sikkerhedsmæssigt korrekt monteret- plejer der ikke at være nogle problemer!!
: 11 jan 2004, 15:07
af hYe
hva faen... havde lige fornøjelsen af at glo på en spritz neue CL500 mercer... Der sidder batt. i højreside af bagarummet.. Man tager lige et lille cover af og.. tadaa... batt. Ingen udluftningslange, men så skulle der i teorien være udluftning et andet sted...