6stk dyser sælgers passeer til evt bmw...eller golf vr6..

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Gæst

#21 Indlæg af Gæst »

Hhmm.. Står der iøvrigt nogen steder at manden vil hente 400hk med standard motorstyring... Så knyt fissen, inden du blir lavet om til en!!
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#22 Indlæg af Transitfar »

Sikke dog en behagelig tone..... :roll:
Hvorfor logger du ikke ind med dit brugernavn, ligesom vi andre?????
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Havneren
Mester Medlem

#23 Indlæg af Havneren »

Anonymous skrev:Hhmm.. Står der iøvrigt nogen steder at manden vil hente 400hk med standard motorstyring... Så knyt fissen, inden du blir lavet om til en!!

Sikke dog et uciviliceret ordvalg! Men den anden kommentar var nu heller ikke specielt relevant...
Dog tror jeg at folk her inde vil sætte pris på et ordentligt sprog... Sådanne kommentarer viser dog genneralt noget mere om personen som udtaler dem end personen som der er rettet til... Tænk på det næste gang du udstiller dig selv sådan.

h christian
Lars Fiero

#24 Indlæg af Lars Fiero »

øøøøøøøhhhh hvad var prisen ??????.....den gik vist tabt i diskutionen
michael j

dyser

#25 Indlæg af michael j »

hvis det er i har glemt det er denne side til køb og salg og intet debat forum... så spar alle de dårlige bemærkninger ik....jeg ved at bilen blir go for de hker eftersom jeg ikke er den første som laver det hverken her i landet eller i tyskland... dyserne skal koste 2000 kr for alle 6 stk...
Allan6210
Geografisk sted: Danmark

Kan man nøjes??

#26 Indlæg af Allan6210 »

Kan man nøjes med at skifte dyserne eller er de til turbo og intercooler?? Har en 2,8 6cylindret med 176hk....kan jeg nøjes med at skifte dyserne og så få flere hk??

MVH Allan
michael j

dyser

#27 Indlæg af michael j »

hvis du får noget større knast og nusset topstykket så burde de kunne virke med de dyser i........
Allan6210

#28 Indlæg af Allan6210 »

Jeg har en skarp knast på ca 300grader og topstykket ved jeg ik noget om men hele motoren er boret op fra en 2,5 til 2,8i!! Ku ellers være spændene at prøve...hvor meget tror du den kommer op på så....ca??
michael j

dyser

#29 Indlæg af michael j »

okey jamen hvis du så kun har dyser i fra en 2,5 så ville det vist ikke skade noget at den får noget mere bensin... slet ikke når den har anden knast også...ved ikke hvor meget det vil gi... men det burde da være noget som kan mærkes skulle man mene...
Allan6210

#30 Indlæg af Allan6210 »

okey...skal lige tænke lidt over det og vender så lige tilbage...mener det er jo mange penge og gi hvis det kun give 10-15 heste....men vender tilbage med det...og tak for svarene :D

MVH Allan
Besvar